سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

بیت کوین یکی از شناخته شده‌ترین ارزهای دیجیتال است و سیستم پرداخت دو سویه است که نرم افزار پلتفرم آن توسط ساتوشی ناکاموتو طراحی شده است. با اینکه هنوز بسیاری از مردم اطلاعی از این امر ندارند، اما جالب است بدانیم این ارز دیجیتال طی سال‌های اخیر توجه بسیاری از بازارهای مالی را به خود جلب کرده است.

با افزایش میزان توجهات به این ارز دیجیتال اخیرا سرمایه گذاری در Bitcoin نیز نسبت به گذشته به مراتب راحت‌تر شده است. هرچند لازم است بدانید سرمایه گذاری در بیت کوین مانند سرمایه گذاری‌های عادی روزمره شما در دیگر بخش های مالی نیست. بیت کوین بیشتر شبیه به یک سرمایه بالقوه با نوسانات نسبتا زیاد است. لذا پیش از خرید این ارز دیجیتال لازم است حتما خطرات چنین سرمایه گذاری را دانسته و آنها را بررسی کنید.

اما برای سرمایه گذاری در بیت کوین چه باید کرد؟ در ادامه مراحل انجام این سرمایه گذاری را توضیح خواهیم داد:

۱) یک کیف پول بیت کوینی بسازید: امروزه خرید و فروش Bitcoin نسبت به گذشته بسیار ساده تر شده است. به عنوان قدم اول، می بایست در پلتفرم کیف پول بیت کوین ثبت نام کنید. انجام کل این فرآیند کمتر از یک دقیقه به طول خواهد انجامید. شما برای انجام خرید، فروش و نگهداری بیت کوین های خود به این کیف پول نیاز خواهید داشت.
سایت‌هایی نظیر Coinbase.com, Coinmkt.com, Blockchain.info and Hivewallet.com نمونه هایی از سایتهای مورد اعتماد برای خرید بیت کوین به حساب می آیند.

ارزهای دیجیتالی بیت کوین ارزهای دیجیتال

۲) حساب بانکی خود را به کیف پول بیت کوینی خود متصل کنید: به محض اینکه شما صاحب کبف پول بیت کوینی شدید، فقط آن است که آن را با بیت کوین‌های بیشتر پر نمایید. برای اینکار نیز لازم است همواره حساب بانکی خود را در دسترس داشته باشید تا با وارد کردن اطلاعات مربوط به آن بتوانید بیت کوین بخرید. پس بهتر است حساب خود را به کیف پول بیت کوینی خود متصل نمایید.
توجه داشته باشید که متصل ساختن کیف پول و حساب بانکی شما تهدیدی امنیتی به حساب نمی‌آید. چرا که این کار شبیه به فرآیند خرید آنلاین عادی است. عمدتا تمامی سایت‌‌های عرضه کننده Bitcoin همواره تبلیغاتی گسترده در زمینه خرید بیت کوین، امنیت شبکه و حفظ حریم خصوصی افراد در این سایت ها انجام می دهند.

۳) بیت کوین‌های خود را افزایش دهید: چنانچه قصد افزودن تعداد بیت کوین‌های خود را دارید، کافی است به صفحه پلتفرم انتخابی خود مراجعه کرده و با انتخاب گزینه خرید Bitcoin این کار را به سادگی انجام دهید. باید توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین نیز مانند ارزهای فیزیکی و عادی بازار به صورت تغییر می کند.

۴) برای انجام خرید با بیت کوین لازم است به فروشگاه‌‌هایی مراجعه کنید که این ارز دیجیتال را می‌پذیرند . به عنوان مثال می‌توان به سایت‌های بزرگی نظیر آمازون، ورد پرس، Bitcoin تراول و ویکتوریا سکرت اشاره کرد.

۵) بیت کوین‌های خود را به کاربران دیگر بفروشید. متاسفانه فروش بیت کوین کمی با دشواری روبرو بوده و مانند خرید آن کار ساده‌‌ای نیست. می توان گفت هیچ راه ساده‌‌ای جهت تبدیل بیت کوین‌ها به پول ساده وجود ندارد. اما برای فروش بیت کوین‌ها می توانید آنها را به دیگر مشتریان این ارز دیجیتال بفروشید. کافی است میزان بیت کوین مد نظر خود را در یکی از فروشگاه های ارزهای دیجیتال به سپرده گذاشته تا به مشتری دیگری بفروشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location