سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راهنمای فروش فوری ارز دیجیتال

راهنمای فروش فوری سرمایکس

علاوه بر امکان خرید صد‌ها ارز دیجیتال متنوع، کاربران سرمایکس در هر زمان می‌توانند موجودی ارز دیجیتالی خود را به فروش برسانند و به تومان آن را در حساب بانکی خود دریافت کنند. علاوه بر امکان انجام معاملات و فروش ارز در تالار مبادلات، فروش سریع (فوری) نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است تا در سریعترین زمان امکان نقد ارز‌های دیجیتال برای شما فراهم شود.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم این بخش را بررسی کنیم و مهم‌ترین نکات پیرامون فروش فوری سرمایکس را توضیح دهیم، بنابراین اگر قصد نقد کردن دارایی‌های دیجیتال خود را دارید مطالعه ادامه این آموزش را از دست ندهید.

فروش فوری ارز دیجیتال

برای ورود به بخش فروش فوری ارز دیجیتال، کافی است پس از ورود به حساب کاربری، از منوی پیشخوان گزینه "خرید و فروش ارز دیجیتال" و سپس "فروش سریع" را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده، می‌توانید به کمک کادر جستجو ارز دیجیتالی که قصد فروش آن را دارید پیدا کنید و سپس با انتخاب گزینه "فروش به سرمایکس" به صفحه فروش ارز دیجیتال منتقل شوید.

فروش فوری در سرمایکس به سه روش امکان‌پذیر است:

1-        فروش (بدون کارمزد انتقال)

2-      فروش از سایر کیف پول‌ها

3-     فروش از سایر کیف پول بلاک چینی

فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد انتقال به سرعت قابل انجام است و از طریق کیف پول داخلی سرمایکس می‌توانید این تراکنش را انجام دهید. خرید و فروش با کیف پول داخلی سرمایکس بدون کارمزد است و بنابراین به بهترین قیمت و سریعترین زمان می‌توانید ارز‌های خود را به فروش برسانید.

فروش از سایر کیف پول‌ها برای زمانی است که می‌خواهید ارزی را از دیگر کیف پول‌ها و یا صرافی‌ها به سرمایکس منتقل کنید و به طور مستقیم به فروش برسانید.

اگر در کیف پول بلاک چینی خود در صرافی سرمایکس نیز موجودی ارز داشته باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه "فروش از سایر کیف پول بلاک چینی" به صفحه کیف پول بلاک چینی هدایت شوید و موجودی خود را نقد کنید. توجه داشته باشید فروش از کیف پول بلاک چینی سرمایکس شامل کارمزد شبکه می‌شود.

توجه داشته باشید در تمامی روش‌ها، مبالغ پرداختی بعد از تأیید واحد مالی، به صورت آنی به حساب شما واریز می‌شود.

فروش بدون کارمزد انتقال

اگر در گذشته ارز دیجیتال به روش بدون کارمزد انتقال خریداری کرده‌اید، با انتخاب این گزینه می‌توانید موجودی خود را به فروش برسانید. با انتخاب این گزینه موجودی شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید هر میزانی که بخواهید را به فروش برسانید. پس از انتخاب میزان ارز مورد نظر برای فروش، جزئیات آن به شما نمایش داده می‌شود.

این جزئیات را به دقت مطالعه کرده و سپس به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد می‌توانید توضیحات خود را اضافه کنید که به دقت توسط کارشناسان سرمایکس قبل از انجام سفارش شما بررسی می‌شود. با تأیید "بعد از ثبت درخواست مقدار X ارز دیجیتال را جهت فروش به کیف پول سرمایکس انتقال می‌دهم" و انتخاب "رفتن به مرحله بعد" این مرحله تکمیل و به تایید نهایی منتقل می‌شوید.

مهم است قبل از ثبت سفارش فروش، به این نکات توجه داشته باشید:

·         در وارد کردن مقدار فروش، دقت نمایید. ارز فروخته شده قابل عودت نیست.

·         توجه نمایید در این نوع فروش، تأیید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می‌شود.

·         قیمت فروش این ارز هر دقیقه تغییر می‌کند، مبلغ نهایی پس از ثبت درخواست مشخص می‌شود.

در مرحله بعد باید سفارش فروش را تأیید کنید، این تأیید از طریق ارسال کد پیامک به شماره موبایل ثبت شده شما در سایت انجام می‌شود. کافی است پس از وارد کردن کد تأیید، "ثبت سفارش" را انتخاب کنید تا فروش به طور خودکار انجام و مبلغ تومانی به اعتبار حساب کاربری شما اضافه شود.

فروش از سایر کیف پول‌ها

در این روش، می‌توانید از هر آدرس و کیف پول ارز دیجیتالی موجودی خود را به آدرس داده شده سرمایکس منتقل کنید و به طور مستقیم فروش ارز دیجیتال را انجام دهید.

پس از انتخاب گزینه "فروش از سایر کیف پول‌ها" لیستی از شبکه‌های انتقال را براساس ارز دیجیتال انتخابی مشاهده می‌کنید. مهم است در این بخش شبکه‌ای را انتخاب کنید که دارید بر بستر آن انتقال را انجام می‌دهید، به عنوان مثال اگر از یک کیف پول اتریومی مانند متامسک در حال انتقال ارز برای فروش هستید، باید شبکه اتریوم (ERC20) را انتخاب کنید.

در صورتی که با شبکه‌های انتقال آشنا نیستید، قبل از ثبت سفارش فروش حتماً با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های مورد نیاز را دریافت کنید. پس از انتخاب شبکه، مقدار ارزی که می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید را ثبت کنید.

پس از بررسی دقیق جزئیات فروش ارز، به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد می‌توانید توضیحات خود را اضافه کنید که به دقت توسط کارشناسان سرمایکس قبل از انجام سفارش شما بررسی می‌شود. پس از بررسی نکات مهم گفته شده در این صفحه، با تأیید "بعد از ثبت درخواست مقدار X ارز دیجیتال را جهت فروش به کیف پول سرمایکس انتقال می‌دهم" و انتخاب گزینه "ثبت سفارش" به مرحله بعدی بروید.

مهم است قبل از ثبت سفارش فروش، به این نکات توجه داشته باشید:

·         کیف پول‌های فروش به سرمایکس یک بار مصرف است و با هر بار درخواست فروش تغییر می‌کند. برای هر درخواست فروش حتماً مراحل را از ابتدا طی نموده و کیف پول جدید دریافت کنید.

·         چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 30 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.

با انتخاب گزینه "ثبت سفارش"، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که به کمک آن باید مقدار ارزی که تعیین کرده‌اید را به آدرس یک بار مصرف سرمایکس ارسال کنید تا فروش شما تکمیل شود. این صفحه از 3 بخش تشکیل شده است:

بخش اول جزئیات سفارش است که اطلاعات مهمی مانند ارز مورد نظر برای فروش (1)، قیمت واحد (2)، مقدار ارز مورد نیاز که باید ارسال شود (3)، مقدار تومانی دریافتی (4)، آدرس یکبار مصرف کیف پول سرمایکس (5) و تگ کیف پول (6) را در آن مشاهده می‌کنید.

در این مثال ما قصد فروش 10 تتر را بر بستر شبکه اتریوم داریم، بنابراین آدرس کیف پولی که به ما نمایش شده است را در کیف پول مبدا وارد می‌کنیم و ارز‌ها را بر بستر شبکه ERC20 به آدرس کیف پول سرمایکس ارسال می‌کنیم.

برای ارسال ارز و تکمیل سفارش فروش، 30 دقیقه فرصت دارید. زمان باقی مانده در همین صفحه به شما نمایش داده می‌شود (7). همچنین این امکان را دارید تا در صورت نیاز، سفارش را لغو کنید. (8)

قبل از ارسال ارز، توجه به این نکات مهم است:

·         مقدار دقیق نمایش داده شده در بخش "ارسال می‌کنید" را باید به این آدرس واریز کنید، توجه داشته باشید در صورتی که کارمزد‌هایی مانند کارمزد تراکنش شبکه از مبلغ ارسالی شما کم شوند و کمتر از چیزی که تعیین شده است به کیف پول ارز دیجیتال واریز شود، سفارش به طور خودکار انجام نمی‌شود.

·         این کیف پول فقط برای فروش ارز دیجیتال انتخابی شما به سرمایکس است.

·         به هیچ عنوان هیچ ارز دیگری به این کیف پول ارسال نکنید.

·         این کیف پول موقت و یک بار مصرف است. برای فروش‌های بعدی حتماً مراحل فروش را از ابتدا طی کنید.

·         ارز ارسالی به کیف پول سرمایکس به هیچ عنوان قابل عودت نیست.

·         مبلغ نهایی و تأیید شده فروش شما بعد از دریافت ارز مشخص می‌شود.

·         توجه داشته باشید آدرس‌های دریافتی یک بار مصرف می‌باشند و به هیچ عنوان از یک آدرس دوباره استفاده نکنید.

بخش دوم جزئیات درخواست است که اطلاعاتی مانند شماره درخواست و مبالغ دریافتی و ارسالی به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت آخرین تغییر وضعیت است که اطلاعات مهم دیگری مانند اطلاعات مشتری، تاریخ ثبت و روش پرداخت تومانی سرمایکس به شما در آن مشخص است.

پس از ارسال ارز به آدرس نمایش داده شده، در مدت کوتاهی سفارش تأیید و وجه تومانی به اعتبار حساب کاربری شما اضافه می‌شود. این صفحه به طور مداوم بروزرسانی می‌شود و به همین دلیل در سریعترین زمان باید پیام تأیید فروش را مشاهده کنید.

در صورتی که پس از ارسال ارز و پایان زمان 30 دقیقه‌ای، پیام تأیید را مشاهده نکردید با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

در هر مرحله در صورت بروز مشکل یا سوال، تیم پشتیبانی سرمایکس در هر روز هفته و به صورت 24 ساعته از طریق تیکت، تماس تلفنی و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شماست.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location