سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا قیمت بیت کوین روندی صعودی دارد؟

لیست عناوین این مطلب

طبق رویدادهای اخیر گزارش شده، هکرها به میزان ۴۰ میلیون دلار بیت کوین را از یکی از بزرگ ترین صرافی های ارزهای دیجیتال ربودند. دادستان کل نیویورک نیز یک صرافی ارز دیجیتال بیت کوین را به دلیل عدم اعلام ورشکستگی خود متهم کرد، همچنین دولت چین اعلام کرد که عملیات استخراج بیت کوین را ممنوع خواهد کرد، اما با این وجود، هیچ یک از این رویدادهای ناخواسته نمی تواند مانع از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال علی الخصوص بیت کوین به بالاتر از ۶۰۰۰ دلار شود.

قیمت دلار/ بیت کوین در اواسط ماه مه به بالاترین میزان خود در سال ۲۰۱۹ یعنی ۶،۰۹۶ دلار رسید. این صعود قیمت به این جفت ارز کمک کرد که به ۶۰۰۰ دلار افزایش یابد، اما با افزایش سطح فعلی، بازار بیت کوین ثابت کرد که در برابر رویدادهای نامطلوب انعطاف پذیر است.

یک شرکت مدیریت دارایی که در بوستون واقع شده و در میان همتایان خود در وال استریت مشهور می باشد، اعلام کرد که در عرض چند هفته، بیت کوین را برای مشتریان خود خرید و فروش خواهد کرد. گفتنی است که این اعلامیه در تاریخ ۶ ماه مه اعلام شد. همچنین خبر هک شدن ۴۰ میلیون دلار بیت کوین در صرافی بایننس نیز در تاریخ ۷ مارس اعلام شد، اما با این وجود، قیمت بیت کوین روندی صعودی داشت و به میزان ۴٫۹۸ درصد در کوین بیس افزایش یافت.

قیمت بیت کوین با وجود هکی که در صرافی بایننس اتفاق افتاد، افزایش یافت، منبع: TradingView.com

پس از آن، بازار بیت‌کوین در یک چارچوب زمانی روزانه تا ۶٫۴۵ درصد افزایش یافت، که نشانگر این است که معامله گران مایل به خرید ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح هستند و هنگامی که قیمت بیت‌کوین به بیش از ۶۰۰۰ دلار افزایش یافت، بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان خود از سال ۲۰۱۷ دست پیدا کرد.

افزایش سهامداران

اعلامییه فیدلیتی یک دریچه بزرگ در وال استریت برای ورود به فضای بیت‌کوین باز کرد تا جایی که موسسات بزرگی که به دلیل عدم نظارت صحیح، نوسانات موجود در بازار و مسائل امنیتی از بازار ارزهای دیجیتال فاصله می گرفتند، به عنوان یک نگهدارنده ارزهای دیجیتال وارد این عرصه شدند و محافظت از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران برعهده گرفتند.

تصمیم آنها برای خرید و فروش بیت‌کوین تنها برای مشتریان نهادی و نه خرده فروشان، نشانگر این بود که سرمایه گذاران بزرگ از آوردن سرمایه های عظیم به بازار ارزهای دیجیتال اطیمنان داشتند و این مسئله می توانست سرمایه گذاران خرده فروشی را از هر نوع احساس ترس و وحشت مصون بدارد. علاوه بر این، یک هک ۴۰ میلیون دلاری در مقایسه با ۱۰۷ میلیارد دلار سرمایه در بازار بیت‌کوین یک مبلغ ناچیز به شمار می رفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version