سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا ارز دیجیتال اتریوم هنوز هم سیر نزولی دارد؟

کمپانی‌های بزرگ ایلان (Elon) و آمازون (Amazon)، ارز اتریوم (Ethereum) را تائید کرده‌اند، اما چرا ارز دیجیتال اتریوم هنوز هم سیر نزولی دارد؟

 

ارزجو: به تازگی تمام توجه ها به بیت کوین سوق داده شده است زیرا توانسته است بازار ارز دیجیتال را از رکود نجات داده و آن را دوباره به منطقه صعودی سوق دهد. اتریوم جریان صعودی مناسبی نداشته و مطمئناً چیزی برای رقابت با دیگر ارزهای دیجیتال در اختیار ندارد. البته این جریان می تواند به وسیله تائید از طرف شرکت آمازون که به تازگی سیستم بلاک چین جدیدی را نصب کرده است، تغییر کند.

 

آمازون: اتریوم مناسب است

توییتر پر از پیام‌ هایی با موضوعیت توییتی از طرف مولتی میلیاردر «ایلان ماسک» درباره اتریوم شده است. این توییت یک کلمه ای بیش از ۹ هزار بار ریتوییت شده و ۵۰۰۰ پاسخ به آن داده شده است.

ایلان ماسک در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ در توئیتر خود نوشته است: اتریوم

شاید این توییت ایلان ماسک واقعاً هدف خاصی را دنبال می کند، زیرا غول تجاری آمازون نیز به تازگی اتریوم را مورد تائید خود قرار داده و مصاحبه‌ای درباره سرویس جدید بلاک چین خود داشته است. این سیستم جدید در وب سرویس آمازون به کاربران اجازه می دهد که از شبکه بلاک چین مقیاس‌پذیر جدید، با اتصال به شبکه های بلاک چین مانند اتریوم استفاده کنند.

سرویس بلاک چین آمازون (AMB) برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شد و برای اولین استفاده ها در اختیار کاربران قرار گرفت. حالا نسخه نهایی آن آماده است و این سرویس برای استفاده انبوه آمادگی دارد. گرچه این سرویس در حال حاضر فقط به بخش های محدودی در شرق آمریکا اختصاص یافته است. آمازون در اخبار یاهو در مورد این سیستم می گوید:

«اتریوم برای استفاده از سیستم های شبکه بلاک چین در هنگامی که نیاز به شفافیت اطلاعات برای تمام اعضا مهم است، بسیار مناسب می باشد. همچنین، شبکه وفادار به مشتری بلاک چین، به فروشندگان اجازه می دهد که در هر شبکه ای فعالیت های هر کاربری را به صورت مستقل شناسایی کرده و به این شکل بتوانند سود و زیان خود را در معامله مورد نقد و بررسی قرار دهند.»

سرویس بلاک چین آمازون در هایپرلجر فابریک (Hyperledger Fabric) از بنیاد لینوکس (Foundation Linux) با استفاده از ethereum به کار خود خواهد پرداخت. استفاده از آن با سهولت همراه خواهد بود. «شما می‌توانید شبکه خود را در چند دقیقه ایجاد کنید. هنگامی که شبکه را ایجاد کردید، به راحتی می توانید شبکه بلاک چین خود را مدیریت نمایید. شما می توانید اعتبار نامه صادر کنید، اعضای جدید دعوت کنید و قابلیت نودهای ما را برای انجام تراکنش های خود با سرعت و سهولت بیشتر مورد بررسی قرار دهید.»

اتریوم هنوز هم سیر نزولی دارد

 

اتریوم هنوز هم با مشکل سیر نزولی دست و پنجه نرم می‌ کند و نتوانسته این مسئله را در ماه‌ های گذشته، برطرف کند. از زمانی که بازار اولیه ارزهای دیجیتال در اوایل آوریل رو به افزایش گذاشت اتریوم در حدود ۱۶۰ دلار باقی مانده و روند کاهشی از بالاترین قیمت خود که ۱۸۵ دلار بوده داشته است. ۱۳ درصد کاهش در طول یک ماه نظرات کارشناسان را تائید می‌ کند:

فایننشال سوروایوالیسم (financial survivalism) دوم می ۲۰۱۹ تؤییت کرد: تفاوت فاحشی بین قیمت بیت کوین و ethereum در ماه اخیر وجود داشته است. بیت کوین وارد کانال افزایشی شده در حالی که اتریوم در کانال نزولی به دام افتاده است. بیت کوین ۳۰% افزایش قیمت داشته در حالی که به نظر می‌رسد اتریوم همچنان در حال طی کردن روند نزولی می باشد.

حجم اتریوم از اوایل ماه آوریل نصف شده و در حال حاضر پنج و نیم میلیارد دلار می باشد. جدول سه ماهه وضعیت مثبت تری دارد و ethereum توانسته است از کمترین قیمت خود که صد دلار در آن زمان بوده افزایش قیمت داشته باشد. تیم توسعه دهنده هنوز هم ناتوان است ولی با این حال تلاش می‌ کند تا بتواند با ارائه پورتال اتریوم ۲٫۰ تکانه‌ای به این بازار وارد کند.

حساب کاربری اتریوم در توییتر @ethereum در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ نوشت: به شروع دوباره اتریوم خوش آمدید. شبکه ای که به وسیله اعضای جامعه، برای جامعه ساخته شده است.

ethereum برای مدت طولانی با این قیمت کم باقی نمی ماند، زیرا در صورتی که به وسیله شرکت های بزرگی مانند آمازون مورد استفاده قرار گیرد و بهبود های تکنولوژیک مناسبی دریافت نماید، این پلتفرم می توانند به اهداف خوبی دست پیدا کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location