سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کوین مارکت کپ، نسخه جدید نرم افزار موبایل خود را با ویژگی های جدید منتشر می کند

بررسی کننده اطلاعات ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ، نسخه جدیدی را از برنامه خود را برای iOS و اولین نسخه برای اندروید خود منتشر کرده است. در این نسخه ویژگی های بررسی و ردیابی قیمت و نیز ایجاد حساب کاربری اضافه شده است.

بر طبق اطلاعات این وب سایت، این برنامه تلفن همراه شامل نمودارهای شمعی، نمودار داده های روزانه که بالاترین و پایین ترین قیمت را نشان می دهد و نیز گزینه ای قابل تنظیم برای هشدار قیمت که برای تمام ارزهای موجود در کوین مارکت کپ در دسترس است.

کاربران برای استفاده از این برنامه، باید یک حساب کاربری کوین مارکت کپ ایجاد کرده و وارد سیستم شوند. گفتنی است که این برنامه به کاربران امکان می دهد که اخبار را از رسانه های مختلف دنبال کرده و همچنین قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.

در ماه آگوست سال گذشته، کوین مارکت کپ یک رابط کاربری بروز شده را منتشر کرد که توسعه دهندگان و دارایی ها را هدف قرار داده و ارزهای موجود در بازار را بررسی و پیگیری می کند. همچنین از ویژگی ها و گزینه های صرافی های موجود پشتیبانی می کند.

در ماه مارس، کوین مارکت کپ اعلام کرد که آنها دو شاخص ارزهای دیجیتال را در نزدک، بلومبرگ ترمینال، تامسون رویترز ایکون و بورس اشتوتگارت منتشر خواهند کرد.

همچنین در سال جاری، کوین مارکت کپ پس از انجام تحقیقاتی که نشان می داد، داده های اغلب صرافی ها جعلی است، اعلام کرد که تغییراتی را در شاخص های رتبه بندی صرافی ها ایجاد خواهد کرد.

اولین برنامه iOS کوین مارکت کپ در ماه مه سال گذشت و به مناسبت پنجمین سالگرد راه اندازی این سایت منتشر شد. در آن زمان این سایت در رتبه ۱۷۵ جهان قرار داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location