سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارز دیجیتال گرین در مسیر صعود؛ علاقه به گرین بیشتر از حد تصور است!

تیم پشتیانی ارز جدید گرین (Grin)، که از فناوری حریم خصوصی میمبل ویمبل MimbleWimble، بهره می برد اعلام کرد که علاقه جامعه به این پروژه هر روز گسترده تر می شود، این تیم افزود که آنها از برنامه های کاربردی برای انجام مبادلات خود استفاده نکرده و هیچ گونه هزینه ای را نیز پرداخت نمی‌کنند. تیم پشتیبانی گرین در گفتگو با Cryptonews.com عنوان کرد که گرین از ادغام با سایر تیم ها استقبال می کند.

اما به رغم علاقه شدید، این پروژه، از لحاظ بودجه دچار مشکل می باشد؛ چرا که آنها به طور کامل به کمک های مردمی تکیه می کنند و از ارائه هرگونه عرضه سک های اولیه اجتناب می کنند. به همین دلیل، آنها نیاز داشتند که کمک های مردمی آنها افزایش یابد تا بتوانند از یکی از توسعه‌دهندگان خود به نام Yeastplume از ماه می تا اوت ۲۰۱۹ به طور تمام وقت پشتیبانی کنند. پس از آنکه Igno Peverell (یکی دیگر از نام های مستعار در فیلم هری پاتر)، یکی از بنیانگذاران این پروژه به انجمن گرین رفت تا نا امیدی خود را ابراز کند، کمکهای مردمی که آنها نیاز داشتند، طی یکی دو روز جمع آوری شد.

چه اتفاقی می افتاد اگر آنها موفق نمی شدند که از Yeastplume پشتیبانی کنند؟ تیم گرین عنوان کرد: به نظر می رسد که آنها باید در مورد وقوع چنین مسائلی بیشتر فکر کنند و باید برای چنین رویدادهایی یک برنامه جایگزین در نظر داشته باشند. گرین، یک پروژه متن باز است که بر کمک های مردمی متکی می باشد.

از زمان راه اندازی این پروژه، تنها کمتر از یک ماه می گذرد، اما تیم گرین همچنان به پیشرفت فکر می کند.

آنها با بیان این مسئله که همچنان بر رشد جامعه گرین متمرکز هستند، عنوان کردند: کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود و راه اندازی این پروژه تنها اولین قدمی است که آنها برداشته اند. آنها افزودند که ما همیشه به مهندسان بیشتری برای بررسی کدها، نویسندگان فنی بیشتری برای کمک به مستندسازی، کاربران نهایی برای انجام تست نرم افزارها و رفع اشکالات موجود و همچنین اعضای جامعه بیشتری که می توانند کمک کنند تا این پروژه برای تازه واردین قابل دسترس تر شود، نیاز داریم.

تیم گرین عنوان کرد که تمرکز اصلی ما بر روی ثبات، عملکرد و امنیت است.

البته اینکه، آنها چگونه قصد دارند تا به یک پذیرش گسترده برسند اما حتی یک جدول زمانی برای این موضوع آماده نکرده اند، نیز نوعی مسئله به شمار می رود. به طور کلی، آنها معتقدند که موارد استفاده فردی یا برنامه های کاربردی که منحصر به فرد بوده و در برابر سانسور ارزهای الکترونیکی مقاوم می باشند، بیشترین تأثیر را بر روی پذیرش گسترده تر ارزهای دیجیتال دارند.

با این حال، طبق گفته تیم گرین، آنها تاکنون هیچ گونه مشارکتی با بازرگانان و غیره نداشته اند و قصد انجام این کار را نیز ندارند و آنها عنوان کردند که از حامیان خود به دلیل حمایتهایشان سپاسگزارند.

گفتنی است که گرین بیش از ۱۲ صرافی را از قبل در لیست خود قرار داده که عبارتند از بیترکس (Bittrex)، کو کوین (Kucoin)، گیت. ایو (Gate.io) و بیسک (Bisq).

نمودار قیمت گرین

گرین در برابر بیم

در حال حاضر، گرین و بیم تنها ارزهای دیجیتالی هستند که از فناوری میمبل ویمبل بهره می برند. همچنین مدتی پیش، لایت کوین تائید کرد که قصد دارد تا با ارز بیم برای اجرای میمبل ویمبل همکاری داشته باشد.

تیم گرین عنوان کرد که یکی از نقاط قوت اصلی گرین، جامعه ای متشکل از افراد پرشور است که به این پروژه اعتقاد دارند و برای حمایت از آن سخت تلاش می کنند. آنها افزودند که معتقدند برای توسعه و نظارت پروژه های مرتبط با حفظ حریم خصوصی این مسئله اهمیت دارد که غیر متمرکز و شفاف باقی بمانند و به هر کسی اجازه دهند تا با آنها مشارکت داشته باشد. آنها عنوان کردند که به راه اندازی عادلانه، برنامه انتشار منصفانه، انتخاب فناوری و سادگی پروتکل کلی اعتقاد دارند.

برای مقایسه بیم و گرین، Cryptonews.com اخیرا با الکساندر زایدلسون (Alexander Zaidelson)، مدیرعامل شرکت بیم نیز گفتگویی انجام داده است، زایدلسون نیز چنین عنوان کرده که تفاوت اصلی آنها با تیم گرین در دیدگاهشان نسبت به پذیرش اختیاری می باشد.

وی عنوان کرد که ما در حال تلاش برای ایجاد ارزی هستیم که می تواند در همه موارد و نه فقط برای تراکنش های ناشناس مورد استفاده قرار گیرد. وی ادامه داد: اما گرین می خواهد که با ما رقابت داشته باشد.

توسعه دهنده Yeastplume طی اعلامیه ای در سپتامبر سال ۲۰۱۸ عنوان کرد: ما نمی خواهیم هیچ زمینه فنی و اخلاقی در گرین داشته باشیم و ادعا نمی کنیم که تمام پاسخ های درست را می دانیم، وی بار دیگر بر اهمیت جامعه خودشان تاکید کرد و گفت: ما به این فناوری، رویکرد کلی پروژه، اهمیت حفظ حریم خصوصی و … اعتقاد داریم.

به نظر می رسد که که بیم، گرین را به عنوان یک رقیب واقعی به حساب نمی آورد. زایدلسون یکی از طرفداران گرین است که به جهت کمک هایی که به این پروژه داشته، نامش در صفحه دوستان گرین نیز درج شده است. وی به تازگی در مصاحبه ای عنوان کرد که من فکر می کنم مونرو و زدکش می‌توانند رقیب ما باشند، اما ما گرین را یک همکار می دانیم و سعی می کنیم که در موارد خاص با هم همکاری داشته باشیم.

در همین حال، Zooko Wilcox، موسس و مدیرعامل شرکت زدکش، اخیرا عنوان کرده که رقابتی میان زدکش و گرین یا بیم وجود ندارد، چراکه آنها آسیب پذیر بوده و صرفا محدود به فناوری هستند.

تم گرین عنوان کرد که گرین به طور پیش فرض برای حفظ حریم خصوصی فعالیت می کند و در عین حال تلاش می کند تا انجام پذیر و قابل استفاده نیز باشد. آنها افزودند که همین مسئله باعث شده تا این پروتکل برای مجموعه گسترده ای از کاربران جذاب باشد.

می توان گفت که این پروژه هنوز هیچ نوع اصولی را برای خود در نظر نمی گیرد و همچنان قصد دارد که از سیستم کمک مالی برای حفظ خود استفاده کند، چرا که تیم گرین، این سیستم را کاملا پایدار می دانند. کمپین پذیرش کمک مالی برای این پروژه همیشه آماده دریافت کمک های مالی می باشد و تا ۳ فوریه، این شرکت ۶۷۶٫۸۵ گرین یا ۳٫۴۷۰ دلار همچنین ۸٫۲۲ بیت کوین به ارزش ۳۰،۰۰۰ دلار کمک مالی دریافت کرده است. همچنین، در طول کمپینYeastplume، گرین به اندازه ۶۶٫۸۵۰ یورو کمک مالی دریافت کرد که حتی از آنچه که آنها مدنظر داشتند (۵۵٫۰۰۰ یورو) نیز بیشتر بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location