سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

آیا می خواهید بدانید بهترین انتخاب از بین  ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ چیست؟ دانستن اینکه کدام فناوری بلاک چین برای سرمایه گذاری مناسب است، ممکن است یک کار دشوار باشد. با وجود صدها ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری از کجا باید شروع کرد؟ خوشبختانه شما با خواندن این مقاله می توانید با چند عامل که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کمک کند، آشنا خواهید شد.

می دانیم که وقتی می خواهید برای اولین بار بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید انتخاب کنید ممکن خسته کننده و گیج کننده باشد، برای همین ما اینجا هستیم تا انتخاب برای شما ساده تر شود.

وقتی به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال هستید ممکن است از خود سوال کنید که بهتر است بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنم یا ریپل؟

ما در این مقاله لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال که می توانید بر روی آنها سرمایه گذاری کنید را برای شما آورده ایم.

به زیر نگاه کنید:

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

همانطور که در سال ۲۰۱۸ بهترین ارز برای سرمایه گذاری وجود داشت، سال ۲۰۱۹ نیز سرشار از فرصت های خوب برای سرمایه گذاری می باشد. این بدین معناست که هنوز هم شانس برای ثروتمند شدن وجود دارد و شما فقط باید بدانید که پول خود را کجا سرمایه گذاری کنید.

هنگام نگارش این مقاله، طبق گزارش کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) 2120 ارز دیجیتال مختلف وجود دارد. ارزش بازار همه ارزهای دیجیتال در حال حاضر بیش از ۱۱۲ میلیون دلار می باشد. گفتنی است که اوج قیمت های ارزهای دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۸ بود که ارزهای دیجیتال در آن زمان ۸۱۳ میلیون دلار ارزش داشتند.

در بازار ارزهای دیجیتال آلت کوین های بسیاری وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند برای سرمایه گذاری مناسب باشند. بسیاری از مردم بر این باورند که فناوری بلاک‌چین نیز مسئله مهمی است، زیرا در عین حال که پیش بینی آینده این فناوری دشوار است، امنیت و غیرمتمرکز بودن این فناوری نیز از دلایلی است که به ما این امکان را می دهد تا در مورد آینده این فناوری مثبت بنگریم.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که ارزهای دیجیتالی را که برای ارائه در این مقاله انتخاب کرده ایم، شانس خوبی برای به دست گرفتن بازار در سال ۲۰۱۹ دارند.

بیایید شروع کنیم!

یهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

به دلایل مختلفی که ما در این راهنما ذکر خواهیم کرد، احتمال بسیار خوبی برای رسیدن به بازار گاوی در سال ۲۰۱۹ وجود دارد. ما قصد داریم تا هر ارز دیجیتالی را که در طول بازار گاوی دارای جهش قیمت می شود، به طور کامل بررسی کنیم.

با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که ما فکر می کنیم می تواند برای سرمایه گذاری خوب مفید باشند که حتی اگر بازار گاوی هم رخ ندهد باز هم سرمایه خود را از دست نخواهیم داد.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین یک گزینه بسیار خوب در  انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است. بیت کوین با فاصله زیادی از سایر ارزها بزرگ‌ترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال است که ۴۰ درصد از سهام کل بازر ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

بیت کوین در حال حاضر، رهبری بازار ارزهای دیجیتال را بر عهده دارد و شما می توانید بیت کوین را در لیست همه صرافی های ارزهای دیجیتال پیدا کنید. می توان گفت که تقریبا همه، بیت کوین را به رسمیت می شناسد.

جایگاه بیت کوین همیشه به گونه ای بوده است که امکان صحبت در مورد سایر ارزهای دیجیتال را از ما گرفته است. بیت کوین هنوز هم به عنوان تصویری از کل ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده و به عنوان نماینده بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود.

همچنین، لازم به ذکر است که بیت کوین برای بسیاری از مردم جهان به عنوان ذخیره ارزش ها در نظر گرفته می شود.

بسیار بعید به نظر می رسد که بیت کوین جایگاه خود را به این زودی ها از دست بدهد، به همین دلیل است که در حال حاضر بیت کوین یکی از امن ترین و بهترین ارزهای دیجیتال برای خریداری است.

با توجه به همه پیش بینی هایی که در مورد ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ وجود دارد، به راحتی می توانیم حدس بزنیم که قیمت بیت کوین بالا خواهد ماند.

ریپل (XRP)

سرمایه گذاری بر روی ریپل با ریسک و خطر پذیری کمی همراه است. بنابراین می تواند برای یک سرمایه گذاری امن مناسب باشد، بنابراین حتی اگر بازار گاوی هم در سال ۲۰۱۹ رخ ندهد، باز هم می توان سود کمی به دست آورد. با این حال، اگر می خواهید بر روی چیزی سرمایه گذاری کنید که حداکثر سود را برای شما به ارمغان بیاورد، ما فکر می کنیم که ارز دیجیتال ریپل بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

شرکت پشتیبان کننده ریپل، یک شبکه گسترده بین المللی است که از صدها عضو تشکیل شده که بانک ها، پردازشگرهای پرداخت و … را شامل می شوند.

ریپل، نوعی فناوری را توسعه داده که می تواند باعث دگرگونی در نحوه پرداخت ها شود.

ریپل می تواند جایگزینی برای سیستم سوئیفت باشد که در حال حاضر به مدت ۴۵ سال است که برای انتقال پول بین المللی به کار می رود و همه بانک های بزرگ جهان از آن استفاده می کنند.

ریپل به سختی در تلاش است تا تعداد شرکت هایی که از فناوری ریپل استفاده می کنند را افزایش دهد. در نتیجه، این امر باعث افزایش قابل توجه قیمت این ارز می‌شود.

با رشدی حدود ۳۶،۰۰۰٪، ریپل بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۷ بود. این ارز رشد خود را در ابتدای سال ۲۰۱۷ تنها با دو سنت آغاز کرد و سپس تا پایان همان سال به ۲٫۴ دلار رسید.

به نمودار زیر نگاه کنید:

از آنجایی که ما در بازار خرسی قرار داریم، همانند سایر ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل نیز در سال گذشته کاهش یافته است و در حال حاضر، در زمان نگارش این مقاله حدود ۰٫۳۰ دلار معامله می شود.

ریپل در حال حاضر پس از بیت کوین و در رتبه دوم بهترین ارزهای دیجیتال قرار دارد و ارزش کلی آن در بازار حدود ۱۲٫۶ میلیارد دلار می باشد. می توان گفت که هم اکنون زمان خوبی برای خرید ریپل می باشد.

بیایید ببینیم کدام ارز در رتبه سوم بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در زمان حاضر است.

به زیر نگاه کنید:

بت (BAT)

بت یک توکن ارزهای دیجیتال است که برای ایجاد یک روش جهت بهره وری و سود آوری تبلیغات دیجیتالی در اینترنت طراحی شده است. هزینه اینترنت بیشتر بر اساس تبلیغاتی که می پذیرد، پرداخت می شود. هنگامی که یک وب‌سایت را باز می کنید، همیشه مجموعه ای از تبلیغات در آن وجود دارد.

این وابستگی به کسب درآمد از طریق تبلیغات، چیزی است که باعث می شود که ارز بت یک گزینه خوب برای انتخاب به عنوان بهترین ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹ باشد.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان بت دنیایی از اسپانسرینگ را در نظر می گیرد که از این طریق ما می توانیم از سازندگان محبوب خود حمایت کنیم، به همین دلیل است که آنها ارز بت را در مرورگر بریو (BRAVE ) ادغام کرده اند.

حالا بیایید تا آخرین گزینه در میان بهترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۹ را مورد بررسی قرار دهیم.

به زیر نگاه کنید:

اتریوم (ETH)

در طول قوی‌ترین بازار گاوی ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۸ ، حدود ۱۶۰۰ دلار افزایش یافت. در آن زمان، ارزش بازار اتریوم حدود ۱۳۸ میلیارد دلار بود. گفتنی است که اتریوم در سال ۲۰۱۷ تقریبا ۳۰۰۰٪ رشد کرد و در آن زمان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بود.

اینکه خرید اتریوم یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری است یا نه به نظر شما بستگی دارد. اتریوم تنها یک ارز دیجیتال نیست، بلکه یک فناوری پیشرفته تر از بیت کوین است. این فناوری به سایر پروژه های بلاک چین اجازه می دهد تا بر روی پلتفرم اتریوم راه‌اندازی شوند.

ما شما را تشویق می کنیم تا بر روی اتریوم سرمایه گذاری کنید، چراکه احتمال می رود این ارز، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ باشد.

نتیجه گیری

اگر ما نام ارز دیجیتال مورد علاقه شما را در مقاله خود عنوان نکرده ایم، دلیل بر این نمی باشد که قیمت ارز شما بالا نخواهد رفت. این فقط به این معنی است که آن ارز در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در این مقاله عنوان نشده است.

ما تاکید خاص بر روی ارزهایی داریم که احتمال افزایش قیمت در آنها زیاد است. اما این نکته را به یاد داشته باشیدکه قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید بدانید که اهداف شما برای این کار چیست، علاوه بر آن شما برای دستیابی به این اهداف نیاز به یک برنامه دارید.

همواره در نظر داشته باشید که، پیش بینی های شما صد در صد دقیق نیستند، بنابر این همیشه باید برای از دست دادن سرمایه خود آمادگی داشته باشید، چرا که هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی می افتد و چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال خواهد آمد.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location