سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحقیقات نشان می دهد که خریداران آمازون، ماری جوآنا را به ارزهای دیجیتال ترجیح می دهند!

یک نظرسنجی که توسط سایت Investing.com صورت گرفته، نشان دهنده این است که سرویس خرید آنلاین آمازون، تقریبا مکانی است برای همه چیزهایی است که می تواند از طریق پول خریداری شود، اما مشتریان بیشتر از آنچه که آمازون توانایی ارائه آن را دارد، از آن طلب می کنند. بویژه اینکه، آنها خرید داروهای تجویزی، ماری‌جوانا و ارزهای دیجیتال را از میان سایر موارد ترجیح می دهند.

این نظرسنجی در میان ۱۰۱۳ نفر از خریداران آمازون شامل سنین ۱۸ سال تا ۸۴ سال و با میانگین سنی ۳۷ سال صورت گرفت، ۵۹٫۵ درصد از شرکت کنندگان از متولدین دهه ۶۰ تا ۸۰ شمسی بودند، ۱۲٫۵ درصد از افراد متعلق به نسل بیبی بومر (نسل بعد از جنگ جهانی دوم که دوران ازدیاد زاد و ولد در آمریکا بود) بودند و نسل ۲۸ درصد از آنها مشخص نبود. و اینکه این افراد شامل اعضای اصلی (افرادی که دارای خدمات اشتراکی بودند) و اعضای غیر اصلی بودند.

از بین ۱۱۰۱ نفر از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی، ۳۶٫۷ درصد از مردم در پاسخ به این سوال که آنها از خرید کدام محصولات و خدمات آمازون احساس راحتی می‌کنند، پاسخ دادند داروهای تجویزی، ۲۹٫۵ درصد پاسخ دادند: ماری جوآنای دارویی، ۱۶ درصد پاسخ دادند: ویزیت توسط پزشک مجازی و ۱۲٫۷ درصد پاسخ دادند: ارزهای دیجیتال .

اگرچه، این نظرسنجی نشان دهنده اعتماد به آمازون می باشد، طبق تحقیقات Investing.com ارزهای دیجیتال همچنان به عنوان گزینه ای که دارای کمترین محبوبیت می باشد، در نظر گرفته شد، مخصوصا در مقایسه با رایانه های مختص آمازون که توسط ۷۲٫۹ درصد از این افراد خریداری می شد.

یک نظرسنجی قبلی از پلتفرم تجارت اجتماعی eToro نشان داد که یکی از دلایل این امر می تواند فقدان آموزش در دسترس در مورد این فناوری نوظهور باشد. همچنین، مشاوران مالی فرصت زیادی برای دسترسی به ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی جدید دارند، زیرا ۷۳ درصد از پاسخ دهندگان که متشکل از متولدین دهه ۶۰ تا ۸۰ شمسی بودند، می توانستند با مشاوره مالی در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. اگر چه، آموزش ارزهای دیجیتال در حال حاضر به ۶۹ درصد از پاسخ‌دهنگان به این نظرسنجی که علاقمند به یادگیری بیشتر در این زمینه بودند، دشوار به نظر می رسد.

در همین حال، حدود یک هفته پیش، Changpeng Zhao CZ، مدیرعامل صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال به نام بایننس عنوان کرد که آمازون نیز ممکن است ارز دیجیتال خود را به زودی یا بعدها ارائه دهد. وی گفت: من نمی دانم چرا همه کسب و کارهای اینترنتی (غیر فیزیکی)، ارز دیجیتال را به عنوان وسیله ای برای پرداخت قبول نمی‌کنند. این راه آسان تر، سریع‌تر و ارزان‌تر از پرداخت های سنتی می باشد. Zhao در پستی در توئیتر نوشت: آمازون نیز به زودی یا بعدها مجبور خواهد شد که ارز دیجیتال خود را ارائه دهد.

در هر صورت، آمازون در حال حاضر تلاش می کند تا به صنعت بلاک چین وارد شود. با توجه به یک انتشار مطبوعاتی که در ۲۸ تاریخ نوامبر به اشتراک گذاشته شد، وب‌سرویس آمازون (AWS) آغاز به کار دو محصول بلاک چین محور جدید خود یعنی (دیتابیس دفترکل کوانتومی) و AMB (بلاک‌چین مدیریت‌شده‌ی آمازون) را اعلام کرد.

QLDB پایگاه داده ای است که برای ارائه گزارش های شفاف، غیر قابل تغییر و قابل اعتبار از طریق رمزنگاری معاملات استفاده می شود که توسط یک مقام مرکزی مورداعتماد نظارت می شود. در زمان فعلی ظاهرا همه تغییرات در زنجیره ثبت می شود، در حالی که محصول جدید قادر به انجام مقیاس خودکار و اجرای دو تا سه برابر معاملات بیشتر از محصولات موجود فعلی است. AMB نیز می تواند با QLDB کار کند و کاربران را قادر به تنظیم و مدیریت یک شبکه بلاک چین مقیاس پذیر کند. به نظر می رسد که این محصول به طور خودکار بر اساس نیاز برنامه های خاص مقیاس می شود و در مدیریت گواهینامه ها، دعوت از کاربران جدید به شبکه و ردیابی معیارهایی مانند حافظه و منابع ذخیره سازی و استفاده از رایانه به کار گرفته می شود.

علاقمندان می‌توانند درخواست ثبت‌نام برای این دو سرویس را اینترنتی ثبت کنند؛ اما بهتر است به‌خاطر داشته باشند که  QLDB و AMB فعلا به مرحله‌ی پایانی توسعه‌ی خود نرسیده‌اند و آنچه هم‌اکنون ارائه می‌دهند، بیشتر شبیه پیش‌نمایشی از سرویس اصلی است. درصورتی‌که ثبت‌نام را آمازون تأیید کند، علاقمندان خواهند توانست شبکه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین خود را تولید کنند. جالب توجه است که بدانید در سال ۲۰۱۷، آمازون ایده ورود به بلاک چین با AWS را رده کرده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version