سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اصول ارزهای دیجیتال مستحکم تر از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ می باشد

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری بلاک چین به نام Pantera Capital اظهار داشت: اینکه ارزهای دیجیتال در بازار خرسی باقی بماند مطمئن تر است. دن مورهد (Dan Morehead) عنوان کرد که نسبت به فضای حاکم بر سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال خوشبین است، چراکه فضای آن را بهتر از سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ می بیند.

مورهد همچنین عنوان کرد که پولش را بر روی مقیاس پذیری زیاد، فیات در رمپ و خدمات remittance سرمایه گذاری کرده است. این مسئله نشانگر تغییراتی در سال ۲۰۱۸ می باشد، زمانی که اکثر سرمایه گذاری های پانترا (Pantera) در عرضه اولیه سکه یا همان ICO صورت می گرفت.

مورهد گفت: ما اکنون شرایطی برای صندوق های نهادی به منظور پیروی از جریان بازر ارزهای دیجیتال داریم

دن مورهد، مدیرعامل شرکت Pantera Capital، در گفتگو با یک روزنامه نگار به نام با لورا شین نظر خود را در مورد بازار خرسی، آینده ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری نهادی در این فضا و آنچه که وی بر روی آن سرمایه گذاری کرده است، بیان داشت.

مورهد در ابتدای مصاحبه اش چنین عنوان کرد که دیگر در مورد اینکه بلاک چین باقی خواهد ماند یا خیر، نگران نیست و دلیل آن هم این است که اصول این صنعت به مراتب قوی تر از آن چیزی است که قبلا بوده است. وی همچنین در مورد ظهور یکی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال به شوخی اظهار کرد:

من فکر می کنم اصول اساسی بسیار مستحکم تر از آن چیزی است که در زمستان ارزهای دیجیتال در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ رخ داده بود. این مسئله ممکن است کاملا اتفاقی باشد، اما جالب این است که کریگ رایت (Craig Wright) در انتهای زمستان ارزهای دیجیتال ظاهر می شود.

پس از یک خنده کوتاه، شین، مصاحبه را به سمت اصول بهبود یافته که توسط مورهد عنوان شده بود، بازگرداند. وی با بیان اینکه صنعت ارزهای دیجیتال در حال حاضر شرایط لازم را دارد تا پول های نهادی را برای اولین بار به صورت یکجا به بازار عرضه کند، عنوان کرد:

سرمایه گذاران نهادی واقعا می خواهند یک متولی داشته باشند که شناخته شده و منظم باشد. ما واقعا در گذشته چنین چیزی نداشتیم.

مورهد به صراحت عنوان کرد که راه حل مشکلات دارایی های نهادی توسط شرکت های سرمایه گذاری Fidelity و Bakkt قابل حل می باشد.

شرکت فیدلیتی هنگامی که راه حل دارایی ارزهای دیجیتال خود را اعلام کرد، موجب شگفتی همگان شد
مورهد در ادامه بیان کرد که در تجربه او، سرمایه گذاران نهادی بسیار شبیه سرمایه‌گذاران خرده فروشی هستند، چرا که آنها نیاز دارند تا قیمت ها افزایش یابد تا بتوانند راحت تر در یک صنعت سرمایه گذاری کنند. وی نمونه هایی از نهاد سرمایه گذاری خود را از سال ۲۰۱۳ بازگو کرد. مورهد گفت: زمانی که در Pantera قیمت ها در حدود ۶۵ دلار بود، علاقه کمی برای سرمایه گذاری در این موسسه وجود داشت. اما زمانی که آنها بیش از ۱۰۰۰ دلار درآمد داشتند، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری در این شرکت بودند. مورهد معتقد است که این امر در طول باز پر رونق بعدی تنها با سرمایه بیشتر امکان پذیر خواهد بود.

سپس مورهد در مورد سرمایه گذاری های قبلی شرکت Pantera و کسانی که قصد سرمایه گذاری در این شرکت را داشتند، بیان کرد:

ما بر روی تمام طیف ها سرمایه گذاری می کنیم. ما در پیش شرط های ICo و بلاک چین های liquid سرمایه گذاری می کنیم. این مسئله چیزی است که در طی چند سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است.

وی در ادامه بیان کرد که در سال ۲۰۱۸، ICO مهم ترین سرمایه گذاری برای شرکت پانترا بود.

سپس شین از مورهد پرسید که نظرش در مورد روند بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال در طول سال آینده چیست. مورهد پاسخ داد: مقیاس پذیری، جنبش مالی بین‌المللی، مدیریت نمونه کارها و فیات در رمپ، حوزه های مهمی هستند که Pantera بر روی آنها متمرکز است.

در آخر، شین یک جدول زمانی برای مقیاس پذیری به مورهد ارائه داد:

دوازده رویکرد متفاوت برای اتخاذ وجود دارد، من مطمئن هستم که بعضی از این رویکردها به کارگیری می شوند و فکر می کنم که در طول چند سال آینده شما شاهد خواهید بود که بلاک چین ها مقیاس پذیری حداقل ۱۰۰x را خواهند داشت.

مورهد در ادامه بیان کرد: شکایات مربوط به مقیاس پذیری معادل افرادی خواهد بود که در دهه ۹۰ از اینکه نمی توانستند Netflix را در تلفن خود اجرا کنند، شاکی بودند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location