سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ریپل به ارزهای رسمی  CoinGate اضافه شد

پایگاه مبادلات ارزی CoinGate از افزوده شدن ارز دیجیتال ریپل به فهرست ارزهای قابل مبادله در این پلتفرم خبر داد.

بر اساس بیانیه منتشر شده در وبلاگ رسمی این شرکت، اضافه شدن ریپل به ارزهای رسمی قابل مبادله در این پلتفرم، امکان خرید از ۴۵۰۰ فروشگاه در سرتاسر جهان با استفاده از ریپل را برای دارندگان این ارز دیجیتال فراهم خواهد کرد. CoinGate همچنین اعلام کرد که این نخستین اقدام یک شرکت آمریکایی برای حمایت از ریپل بوده و مدیران این پلتفرم امیدوارند شرکت‌های دیگر نیز به حمایت از این ارز دیجیتال بپردازند.

لازم به ذکر است اضافه شدن ریپل به فهرست ارزهای دیجیتال رسمی شناخته شده در پلتفرم مبادلاتی CoinGate امکان مبادله این ارز با ارزهای رسمی فیات جهان همچون یورو یا دیگر ارزهای دیجیتال دیگر همچون اتریوم یا بیت کوین را نیز برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است در ماه جولای سال ۲۰۱۸ نیز، CoinGate اقدام به راه اندازی برنامه‌ای پایلوت برای ۱۰۰ واحد تجاری کرد تا بتوانند مبادلات داخلی خود را از طریق شبکه‌ای مبتنی بر شبکه لایتنینگ بیت کوین با یکدیگر انجام دهند.

همچنین نشریه کوین تلگراف به تازگی از ورود شرکت مالی Aliant Payments به جمع مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال جهت تسهیل در امور تجاری وابسته به این نوع از ارزها خبر داد.

این در حالیست که هلدینگ ژآپنی SBI نیز از راه اندازی کنسرسیومی متشکل از سه ارز بزرگ دیجیتال جهان از جمله این ارز به عنوان بخشی از استراتژی بزرگ خود برای استاندارد سازی خدمات مالی جهانی همچون پرداخت‌های بین المللی و خدمات مالی تجاری خبر داد. گفته می‌شود این هلدینگ نیز بر روی پتانسیل بالای ریپل برای پیشبرد طرح مذکور خبر متمرکز شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location