video thumb

فروش ۵۳۵ میلیون دلاری ریپل در سال ۲۰۱۸

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منابع موثق، شرکت ریپل توانسته در سال ۲۰۱۸ میلادی، مبلغ ۵۳۵٫۵۶ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال خود را در بازار به فروش برساند.

همچنین بر اساس گزارش یاد شده، ریپل تنها در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی توانسته مبلغی حدود ۱۲۹٫۳ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال تولید خود را به فروش برساند. با این حساب، ریپل توانسته در بازه زمانی یاد شده، ۰٫۲۴ از سهم فروش بازار ارزهای دیجیتال را به خود تخصیص دهد. همچنین میزان ارزهای دیجیتال روزانه در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی رقمی حدود ۵۸۵٫۷ میلیون دلار بوده که به بالاترین سطح خود نسبت به کل سال ۲۰۱۸ قرار داشته است.

بر اساس آمارهای موجود از بازار ارزهای دیجیتال، ریپل موفق شده تا در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸، تعداد ۳ میلیارد واحد از ارزهای خود را به فروش برساند که البته ۲٫۴ میلیارد واحد از این تعداد مجددا به چرخه مبادلات شرکت بازگشته است. بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی ریپل، ۶۰۰ میلیون واحد از این ارزها همچنان از طریق اکوسیستم ریپل که شامل بخش‌هایی همچون برنامه RippleNet Accelerator و یا Xpring  به چرخه مبادلات باز نگشته‌اند.

در گزارش مذکور همچنین به این نکته اشاره شده است که نوسان قیمت میزان ریپل‌های بازگشتی به چرخه این شرکت در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی حدود ۵ درصد برآورد شده که این میزان در قیاس با رقم مشابه در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، افتی بسیار محسوس را نشان می‌دهد. این در حالیست که در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸، قیمت ریپل با تکانی قابل توجه نسبت به سه ماهه نخست همان سال، مجددا سیر صعودی به خود گرفته است.

پیش از انتشار آمارهای سه ماهه فعلی، موسسه تحقیقات بازار ارزهای دیجیتال Messari گزارشی منتشر کرده بود که بر اساس اطلاعات مندرج در آن، افزایش ارزش کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال به ۶ میلیارد دلار می‌رسید. این شرکت در گزارش خود پیش بینی کرده بود که ارزش ریپل به احتمال زیاد با افزایشی ۴۸ درصدی همراه خواهد بود که با این حساب، ارزش کل سرمایه بازار این دسته از ارزها به میزان ۶٫۹ میلیارد دلار افزایش خواهد داشت.

البته این در حالیست که Messari در گزارش خود تاکید کرده که امکان پیش بینی دقیق قیمت‌ها در این بازار بدون مشخص نشدن قیمت ریپل وجود نخواهد داشت.

همچنین ابتدای هفته جاری، موسسه تحقیقات تکنولوژی مالی وابسته به دانشگاه «تسینگ هوآ» از تصمیم خود برای انجام مطالعه گسترده بر روی ارز دیجیتال ریپل خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مسئولین دانشگاه یاد شده، قرار است بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های چین در انجام این پروژه تحقیقاتی که قرار است در سال جاری میلادی آغاز شود، شرکت داشته باشند.