سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تجار حاضر به تعویض سرمایه دیجیتال و بیت کوین خود با دلار نیستند

از زمان پیدایش بیت کوین تاکنون، این سرمایه دیجیتال و بلاک چین شبکه‌ای بارها و بارها منجر به سلب اعتماد عمومی نسبت به خود در میان کاربران شده است. به گفته سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین پول دیجیتال نقد به حساب نمی‌آید. این ارز بیشتر شبیه به چیزی مانند یک ذخیره سرمایه جهان محسوب می‌شود. اما برخی از کارشناسان و سرمایه گذاران در این عرصه هم معتقدند که بیت کوین همین حالا هم یک پول رسمی به حساب می‌آید.

بیت کوین یک پول دیجیتال است، نه آنچه EFS یا Bakkt به دنبالش هستند

جیسون اسمیت یکی از بزرگترین طرفداران ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. وی اخیرا با انتشار پیامی توئیتری پنج مورد یادآوری مهم در خصوص ارزهای دیجیتال و این صنعت جدید داشته است. وی همچنین در این پیام، به اظهارات منتقدینی که معتقدند بیت کوین یک ارز تمام دیجیتال است، واکنش نشان داده است.

اسمیت در این پیام تاکید کرده که ارزهای دیجیتال همین حالا هم یک پول رسمی به حساب می‌آیند. وی همچنین افزود: درحالیکه بیت کوین منجر به ایجاد فرصت‌های اقتصادی بسیار خوب و قابل توجهی در بازار وال استریت شده، اظهار نظرهای جسته و گریخته در انتقاد از ماهیت این ارز دیجیتال بی فایده بوده و فاصله زیادی با واقعیت دارد.

وی در پیام خود تاکید کرد: بیت کوین همین حالا هم یک پول به حساب می‌آید. من می‌دانم که هر کس که تلاش می کند بیت کوین را به وال استریت تشبیه کند، دوست دارد وانمود کند که این شبکه تاریک، همان زمانی که جاده ابریشم بسته شد، ناپدید شد.

اسمیت در ادامه اظهارات توئیتری خود گفت که کاربران «بازار رویایی» بااید بدانند که چنین بازاری تنها مبتنی بر شبکه سیاه است و باید به جای آن به صورت فعالانه از پیوستن به بیت کوین حمایت کنند. وی همچنین یاد آورد شد که تجار حتی در حالت بازار عادی هم حاضر به در جریان انداختن سرمایه دیجیتال خود و تبدیل آن به دلار نیستند.

در حالیکه اسمیت استدلال می‌کند که بیت کوین یک ارز دیجیتال کامل به حساب می‌آید، برخی معتقدند که حقیقت چیز دیگری است. به عنوان مثال، «دن هلد»، مدیر تولید پیشین شرکت بلاک چین معتق است که هدف ساتوشی از ایجاد بیت کوین، ایجاد یک گزینه آلترناتیو در برابر بانک‌ها بود تا ارائه یک نوع پول دیجیتال به بازار.

هلد همچنین با اشاره به قوانین اصلی و کلیدی موجود در شبکه‌ها، گقت که ساتوشی به دنبال سوق دادن این ارزش‌ها به سمت ایجاد نسخه‌ای از پول دیجیتال بوده است.

اما به گفته این مدیر ارشد شبکه‌های بلاک چین، ساتوشی هیچگاه به دنبال افزایش ظرفیت بلاک‌ها نبوده است.

هلد تاکید کرد: آنچه ساتوشی به دنبال دستیابی به آن بود، ایجاد ستونی محکم برای نظام مالی بود. بیت کوین در آغاز به عنوان پول نقد به حساب نمی‌آید. اما گزینه‌ای آلترناتیو در برابر بانک‌ها محسوب می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location