سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اضافه شدن دو مدیر مالی بزرگ به تیم پلتفرم مبادلاتی بیتفوری

شرکت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین بیتفوری (Bitfury) از به کار گیری دو مدیر جدید اجرایی جهت تقویت و توسعه بخش نرم افزاری خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، مارینا خاستووا مدیر سابق بخش بازاریابی بیتفوری و قائم مقام مدیر عامل شرکت ECG، اکنون در سمت مدیر عامل «بلاک چین کریستال» به تیم بیتفوری پیوسته است. گفته می‌شود بلاک چین کریستال در حقیقت ابزار تحلیلی جهت بررسی و رسیدگی به مبادلات مالی بلاک چین عمومی به حساب می‌آید. همچنین کریس دیکسون، مدیر سابق بخش نرم افزاری شرکت پانایا نیز به عنوان رئیس بخش فروش به تیم بیتفوری اضافه شده است.

لازم به ذکر است نرم افزار ویژه مبادلات مالی مبتنی بر بیت کوین بیتفوری در سال ۲۰۱۲ به عنوان ابزار استخراج بیت کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. این نرم افزار نهایتا در سال ۲۰۱۷ با راه اندازی پلتفرم Exonum وارد بازار مبادلات ارزی شده که هدف از راه اندازی آن نیز توسعه کسب و کار مبتنی بر بلاک چین کاربران اعلام شد. همچنین در همین سال، بیتفوری اپلیکیشن ویژه پرداخت مبتنی بر بیت کوین خود را در قالب شبکه لایتننیگ راه اندازی کرد.

پس از تمامی پیشرفت‌های انجام شده در مسیر توسعه این شرکت، سال گذشته بلاک چین کریستال از سوی بیتفوری راه اندازی شده که هدف از راه اندازی آن نیز پیگیری و رسیدگی به فعالیتهای مجرمانه در سیستم مبتنی بر بلاک چین اعلام شده است.

در همین حال، جان مرکوریو، رئیس بخش ارتباطات بیتفوری در گفتگو با نشریه کوین دسک گفت: پس از یک سال رشد سود حاصل از تولید محصولات، ما در حال اضافه کردن مارینا به مجموعه مدیریت خود در جهت کمک به حرکت به سمت مراحل بعدی فعالیتهای خود هستیم.

لارم به ذکر است بیتفوری به تازگی تعدادی از مدیران با تجربه و خوشنام سیستم مالی سنتی را به تیم خود اضافه کرده است. در ماه نوامبر، آنتونی درش، معاون مدیر عامل شرکت توسعه سرمایه گذاری Korelya Capital به جمع مدیران این استارت آپ موفق اضافه شد. همچنین آنه نازارث، عضو پیشین کمسیسون امنیت و مبادلات مالی آمریکا نیز اخیرا به عنوان مشاور به جمع تیم فنی این شرکت اضافه شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location