سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ساخت شو تلویزیونی مبتنی بر بلاک چین با حضور مجری معروف آمریکایی

«کوین کونولی» از ستارگان دهه ۲۰۰۰ تلویزیون آمریکا در حال کار بر روی برنامه جدید تلویزیونی خود بنام Cryptos است. وی این خبر را نخستین بار هفته گذشته در جریان برگزاری کنفرانس بیت کوین آمریکای جنوبی که در ایالت میامی برگزار شد اعلام کرد.

این برنامه جدید که به سبک برنامه تلویزیونی قدیم کونولی یعنی Entourage برگزار می شود، ماجرای یک گروه کوچک دوستی است که قرار است هزینه‌های آن از طریق سیستم توکن و ارزهای دیجیتال تامین مالی شود.

لازم به ذکر است این کمدی درام در مورد پنج جوان فیلم ساز است که به دنبال فهم چگونگی تاثیر گذاری تکنولوژی بلاک چین بر روی کمک به تامین مالی ساخت فیلم آنها و پروژه‌های تلویزیونی خارج از سیستم شبکه سنتی هستند. Cryptos برنامه‌ای شبیه به بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی دیگر مانند دره سیلیکون، Entourage و Ballers است.

وب سایت رسمی این برنامه تلویزیونی، هدف از ساخت آن را ایجاد جنبشی از جنس ارزهای دیجیتال در جهت قرار دادن این دسته از ارزها در جریان اصلی بازار سرمایه، آموزش و ایجاد زمینه‌های لازم جهت اعتماد سازی به این ارزها و در نتیجه رشد هر چه بیشتر آنها اعلام کرده است.

کونولی که قرار است نقش بازیگر و مجری این برنامه را بر عهده داشته باشد، از طریق تهیه کنندگان این برنامه تلویزیونی یعنی جیسون کینگ و اریک سوردز که هر دو از فعالان به نام بازار ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین در آمریکا به حساب می‌آیند به این برنامه دعوت شده است.

گفتنی است دو تهیه کننده نام برده این برنامه، از بنیانگذاران آکادمی مدرسه بلاک چین آمریکا نیز به حساب می‌آیند.

سوردز و کینگ ابراز امیدواری کرده‌اند که اضافه شدن کونولی به تیم این مجموعه تلویزیونی بتواند به پیشبرد ساخت آن کمک کند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مجله «برکر» در این خصوص، تیم تهیه کننده این برنامه در حال به اتمام رساندن ۱۰ قیمت اول آن بوده که قرار است از طریق شبکه‌های نتفلیکس و آمازون پرایم در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. با اینحال ساخت این برنامه فعلا در مراحل اولیه خود قرار دارد.

البته ساخت مجموعه برنامه تلویزیونی Cryptos نخستین تلاش برای تلویزیونی سازی موضوع فضای ارزهای دیجیتال نیست. در آوریل سال گذشته نیز سام لوکاس اسمیت اعلام کرد که در حال کار بر روی ساخت مجموعه‌ای کمدی در خصوص تکنولوژی ارزهای دیجیتال است که البته یک قسمت از این مجموعه را نیز تحت عنوان Buy the Dip به عنوان دمو منتشر کرد. هرچند فیلم No Postage Necessary در ماه مارس سال ۲۰۱۸ به بازار آمده و نام خود را به عنوان نخستین فیلم سینما با موضوع ارزهای دیجیتال به ثبت رساند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location