سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چرا ریپل طی هفت روز تقریباً ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد؟

ریپل (ایکس‌آرپی) (Ripple) یک افزایش قیمت چشمگیر را در ماه سپتامبر تجربه نمود و ارزش آن بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. در آن مقطع، سرمایه‌گذاران به سمت توکن دیجیتال ایکس‌آرپی (XRP) روی آوردند به این امید که توکن مذکور به صورت بالفعل به روش انتقال پول به آنسوی مرزها توسط بانک‌ها و شرکت‌های خدمات مالی تبدیل خواهد شد. با این حال، قیمت ریپل از رقم اخیر ۶۱/۰ دلار که بالاترین قیمت از برگزاری زمان کنفرانس ریپل به شمار می‌رفت به ۴۸/۰ دلار کاهش یافته است. پس از کنفرانس ریپل که سروصدای زیادی به پا کرد، اوضاع دیگر بر وفق مراد ایکس‌آرپی نبوده است.قیمت ریپل طی یک هفته گذشته حدود ۱۷ درصد ارزش خود را از دست داد و حجم ایکس‌آرپی طی چهار روز گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

سرمایکس : ریــپل که نام غیررسمی ارز دیجیتال ایکس‌آرپی به شمار می‌رود حجم معامله‌ای ۲۴ ساعته بیش از ۴ میلیارد دلار را در ماه سپتامبر تجربه نمود، هر چند این رقم طی ۲۴ ساعت گذشته به تنها ۵۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرد. در ضمن، تحلیلگران ریپل و ارزهای دیجیتال گمانه‌زنی کرده‌اند که سرمایه‌گذاران ایکس‌آرپی مشتاقند تا از افزایش اخیر قیمت ریپل منفعت ببرند. قیمت ریپل که در اوایل سال جاری ۷۱/۳ دلار بود دچار افت گردیده و در اوایل ماه سپتامبر تا ۲۶/۰ دلار کاهش پیدا کرد. قیمت ریپل در ابتدای سال ۲۰۱۷ تنها ۰۰۶/۰ دلار بود. با این حال، ریپل و شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) شاید در ادامه خبرهای خوبی بشنوند.

امروز صبح گزارش شد که این ارز یکی از فناوری‌های جدیدی خواهد بود که در کنفرانس سیبوس (Sibos) سیستم سوئیفت در سال جاری به نمایش گذاشته می‌شود. این کنفرانس یکی از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های جهانی در دنیای فناوری‌های مالی به شمار می‌رود. شرکت ریـــپل لبز با استفاده از توکن دیجیتال ایکس‌آرپی تلاش دارد تا در برابر سیستم سوئیفت عرض‌اندام کند. سیستم سوئیفت همچنان شیوه مورد استفاده اکثر شرکت‌های خدمات مالی و بانک‌ها جهت انتقال پول در سرتاسر دنیا است. شرکت ریپل لبز بر این باور است که بلاک چین و ارزهای دیجیتال، انتقال پول و ارزش به آنسوی مرزها را ارزان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که شرکت ریـــپل لبز ممکن است خبرهای بزرگی در رابطه با ایکس‌آرپی در کنفرانس سیبوس اعلام کند و راه را جهت افزایش قیمت مجدد این ارز هموار سازد. افزایش قیمت ریپل در ماه سپتامبر در پی آن اتفاق افتاد که شرکت ریپل لبز (شرکت ورای توکن ایکس‌آرپی ریپل) جزئیات مربوط به خدمات جدید ایکس‌ راپید (xRapid) خود را اعلام نمود ــ این سرویس به بانک‌ها امکان می‌دهد تا تراکنش‌های بین‌المللی را با استفاده از ایکس‌آرپی «ظرف چند دقیقه» انجام دهند.

بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو

ریپل لبز سپس فاش ساخت که سه شرکت ــ شرکت‌های خدمات پرداخت مرکوری ‌اف‌ایکس (MercuryFX) و کوالیکس (Cuallix) و شرکت مالی تعاونی اتحادیه اعتبار جمعی کاتالیست (Catalyst Corporate Credit Union) ــ جزو اولین‌هایی هستند که سرویس ایکس‌راپید را به اجرا می‌گذارند. سرویس مذکور توسط براد گارلینگهاوس رئیس ارشد اجرایی ریپل لبز در جریان کنفرانس ریپل در فرانسیسکو معرفی گردید.

 

چرا ریپل طی هفت روز تقریباً 20 درصد ارزش خود را از دست داد؟

قیمت ریپل (ایکس‌آرپی) در ماه سپتامبر پس از ماه‌ها ضرر و زیان اوج گرفت

 

در پی اوج‌گیری قیمت ریپل، ایکس‌آرپی برای مدت کوتاهی اتریوم را به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از لحاظ مجموع ارزش بازاری پشت سر گذاشت ــ و بر سر این جایگاه تا چند هفته با اتریوم رقابت می‌کرد. این ارز از آن زمان تاکنون قافیه را به اتریوم باخته است. ارزش بازاری ایکس‌آرپی در حال حاضر ۱/۱۶ میلیارد دلار است، در حالی که ارزش بازاری اتریوم ۲۳ میلیارد دلار است. بر اساس داده‌های وب ‌سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین با ارزش بازاری ۱۱۳ میلیارد دلار با فاصله زیادی پیشتاز است.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version