سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بخش استخراج ارزهای دیجیتال Bitmain تعطیل می‌شود

لیست عناوین این مطلب

درحالیکه Bitmain همچنان به سمت هوشمند سازی و ایجاد بازار حرکت می‌کند، این شرکت همچنان بر ساخت و توسعه استارت آپ‌های ویژه استخراج بیت کوین متمرکز است. بنابراین شنیدن این خبر چندان تعجب آور نیست که افراد فعال در صنعت ارزهای دیجیتال از اعلام خبر تعطیلی برخی از بخش‌های مربوط به این شرکت شوک شوند. با این حال، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال از قول مسئولین Bitmain گفته که استراتژی جدید این شرکت در این خصوص، چندان موضوع بزرگی نیست.

گزارش عملیات استخراج ارز Bitmain

اگرچه Bitmain در عمل بزرگترین مالک اپلیکیشن‌های مربوط به ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، اما گزارش کار ارائه شده از سوی این شرکت چینی، حاکی از قدم گذاشتن به دوران سختی حکایت برای این شرکت حکایت دارد. طی هفته‌های اخیر، همانطور که در تیترهای خبری NewsBTC نیز منتشر شد، کارکنان Bitmain اعلام کرده‌اند که مدیران شرکت در صدد تعدیل بخش عمده‌ای از نیروهای خود هستند.

برخی از گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که بیش از ۸۵ درصد از تعداد ۲۵۰۰ کارمند شاغل در Bitmain در معرض تعدیل قرار دارند. این درحالیست که بنا بر گزارش‌های رسیده دیگر، بیش از ۵۰ درصد از این کارکنان نیز به احتمال قوی کار خود را از دست خواهند داد. البته اطلاعات ناشی از گزارش‌های دریافتی در خصوص Bitmain، همگی حاکی از اطلاعات متفاوت از یکدیگر بوده و آمارهای ارائه شده از سوی آنها متفاوت است.

اکثریت قریب به اتفاق گزارش ها بر این باورند که تقریبا ۵۰۰ نفر از تیم استخراج Bitmain در حال تعدیل شدن هستند. به همین خاطر نیز اپلیکیشن این شرکت در حال تحمل تغییرات جدید خواهد بود. حتی گفته می شود این تعدیل قرار است به بخش‌های دیگر Bitmain نیز کشیده شود.

الکس کریگر، یکی از مفسران و محققان رمزنگاری پیشرو، اخیرا در مورد شایعات مذکور اظهار داشت که ادعا دارند که اگر آنها درست باشند، Bitmain دارای نقصان است. این سرمایه گذار آمریکایی اهل منهتن همچنین اعلام کرد که تیم استخراج ارزهای دیجیتال وی از کار برکنار شده‌اند. این فعال اقتصادی همچنین با اشاره به تعدیل نیروی اخیر انجام شده در Bitmain نیز گفت که زیر مجموعه‌های این شرکت چینی نیز در حال برکناری نیروهای خود هستند و دلیل این امر هم این است که هزینه ماندن آنها بیش از سودزایی کارکنان برای شرکت است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location