سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ۸ آلت‌کوین برتر مرداد ماه

دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز بزرگتر می‌شود و سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت خودش می‌کشاند. این روزها افراد زیادی به این بازار ورود می‌کنند و سوال مشترکی که همه آنها دارند این است که در چه ارزی سرمایه‌گذاری کنند تا به سود برسند؟ ممکن است ارز معرفی شده هر شخص متفاوت با دیگری باشد اما قطعا همه آنها یکی از هزاران آلت‌کوین این بازار را به شما معرفی می‌کنند.

اما آلت‌کوین چیست؟ به تمامی رمزارزهای این بازار به جز بیت‌کوین، آلت‌کوین می‌گویند. قیمت‌های مناسب، کارمزد کمتر برخی از آنها و دیگر دلایل باعث شده که طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران، آلت‌کوین‌ها را به بیت‌کوین ترجیح دهند.

معرفی ۸ آلت‌کوین برتر مرداد ماه

در این مقاله از ارزجو، قصد داریم به ۸ آلت‌کوین ارزشمند مرداد ماه و دلایل رشد آنها بپردازیم.

۱٫ اولنچ (AVAX)

اولنچ (Avalanche) با نماد اختصاصی AVAX یک ارز دیجیتال است که ارزش حدودی آن در بازار در حال حاضر ۸٫۱۱ میلیارد دلار است. این ارز در اول مرداد ماه با قیمت ۱۱ دلار معامله می‌شد و در این لحظه با قیمت ۴۷ دلار معامله می‌شود که افزایش ۴۳۷ درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد.

دلایل رشد و پیشرفت این رمزارز را می‌توان در سه دلیل خلاصه کرد: معرفی برنامه Avalanche Rush، انتشار Avalanche Bridge و تمایل افراد به استفاده از پلفترم اولنچ به دلیل ویژگی‌ خاص آن در پرداخت کارمزدها.

۲٫ لونا (LUNA)

رمزارز لونا در شبکه بلاک‌چین ترا (Terra) قرار دارد و ارزش حدودی آن ۱۱٫۵۶ میلیارد دلار است. این شبکه می‌خواهد سیستم جهانی معاملات و پرداخت را با ثبات‌تر کند و میزان کارمزد معاملات را کاهش دهد. این ارز دیجیتال توانست در مرداد ماه از ۷٫۳۵ دلار به ۲۸٫۳۴ دلار صعود کند و رشد ۳۸۵ درصدی داشته باشد. با وجود رشد خیره کننده این رمزارز، تنها تعداد اندکی از سرمایه گذاران از ارز دیجیتال لونا اطلاع داشتند.

۳٫ اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی یکی دیگر از آلت‌کوین‌های ارزشمند است که مربوط به یک بازی ویدئویی بوده و ۴٫۷۱ میلیارذ ذلار از بازار را در اختیار دارد. این رمزارز رشد ۳۲۰ درصدی را تجربه کرده است و تنها در یک ماه از ۲۴ دلار به ۷۷ دلار صعود کرده است! دلیل عمده موفقیت این رمزارز را می‌توان ارتباط آن با بازی‌ Axie Infinity و پیشرو بودن در زمینه درآمد دیجیتالی از بازی‌های ویدئویی دانست.

۴٫ سولانا (SOL)

ارز دیجیتال سولانا (Solana) یک شبکه بلاک‌چین رمزارزی با کارایی بالا است که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های حوزه دیفای پشتیبانی می‌نماید. این رمزارز ۲۲ میلیارد دلار از ارزش بازار را در اختیار دارد و در یک ماه اخیر با صعود از ۲۸ دلار به ۷۲ دلار توانست رشد ۲۵۷ درصدی را تجربه کند. دلیل رشد این رمزارز را می‌توان به تمایل شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در شبکه این رمزارز و استفاده از خدمات آن عنوان کرد.

۵٫ پولکادات (DOT)

پولکادات (Polkadot) یکی دیگر از چندین شبکه موفق بلاک‌چین است که از ان به عنوان یک بلاک‌چین نسل جدید یاد می‌کنند. هدف این شبکه این است که به عنوان پلی میان دیگر شبکه‌های بلاک‌چین موجود باشد و آن ارتباط کند میان شبکه‌ها را برطرف کند. نام رمزارز اختصاصی این شبکه دات (DOT) است که ۲۵٫۹۸ میلیارد دلار از ارزش بازار را در اختیار دارد و توانست در یک ماه ۲۲۳ درصد رشد داشته باشد.

دلیل رشد ناگهانی این رمزارز فرایند بازتعریف بود که در تاریخ ۲۱ اوت اتفاق افتاد و باعث شد ارزی که حتی در میان ۱۰۰ ارز مهم جهان هم نبود، در جایگاه پنجم این لیست قرار بگیرد. در فرآیند بازتعریف، میزان توکن در گردش به ۱۰ برابر افزایش یافت که همین موضوع باعث افزایش قیمت این رمزارز از ۱۳ دلار به ۲۹ دلار شد.

۶٫ کازماس (ATOM)

کازماس (Cosmos) یک پلتفرم برای آسان کردن ارتباطات میان شبکه‌های بلاک‌چین مستقل است که در واقع می‌توان گفت مشابه شبکه پولکادات است. رمزارز اتم این شبکه تنها ۵٫۰۷ میلیارد دلار از بازار را در دست دارد که به لطف موفقیت روز افزون این شبکه، ما شاهد رشد ۱۸۳ درصدی آن و صعود از ۱۲ به ۲۲ دلار بودیم.

۷٫ ریپل (XRP)

ریپل (Ripple) یک شرکت بزرگ واقع در سانفرانسیسکو آمریکا است که به بانک‌ها و نهادهای مالی خدماتی بر روی حوزه دیفای ارائه می‌دهد. هدف ریپل این است که بتواند انتقال پول بین بانکی و بین‌المللی را سریع‌تر، ارزان‌تر و غیرمتمرکز‌تر کند. همین موضوع باعث سرمایه‌گذاری‌های متعدد بر روی این شرکت و افزایش سهام آن شده که نتیجه آن، رشد درخشان توکن ریپل است.

رمزارز ریپل اکنون ۵۷٫۶۹ میلیارد دلار از ارزش بازار را در دست دارد و موفق شده که از ۰٫۵۹ دلار به ۱٫۳ دلار برسد و یک رشد ۲۲۰ درصدی داشته باشد.

۸٫ کاردانو (ADA)

کاردانو (Cardano) یک شبکه بلاک‌چین است که در زمینه انتقال پول دیجیتالی و همچنین ثبت قراردادهای هوشمند و برنامه‌های حوزه دیفای فعالیت می‌کند. این شبکه رقیبی قدرتمند برای دیگر شبکه‌های بلاک‌چین موفق مانند اتریوم است که توجه‌های بسیار را به سمت خود جلب کرده است.

رمزارز این شبکه یعنی ADA در یک ماه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته بسیاری از سرمایه‌گذاران را به سمت خود بکشاند. این رمزارز رشد ۲۱۶ درصدی داشته و موفق شده است که از ۱٫۱۵ به ۲٫۵ دلار صعود کند.

کدام یک را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

ما در این مقاله، ۸ آلت‌کوین پیشتاز مرداد ماه به همراه توضیحات به شما معرفی کرده‌ایم که می تواند در تحلیل های قیمتی آینده رمزارزهای مشابه مفید باشد. توصیه می‌کنیم که قبل از سرمایه‌گذاری در این رمزارزها و هر ارز دیگری، با دانش و دانسته‌های خودتان وارد شوید و در ابتدا سرمایه بزرگی را وارد بازار نکنید. همچنین دقت کنید که این آمار مربوط به تغییرات قیمت و رشد درصدی آنها طی یک ماه گذشته بوده و ممکن است طی روزها و ماه‌های آینده تغییر کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version