سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معامله گران: قیمت بیت کوین برای حفظ روند صعودی خود نیاز به “پولبک” دارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که تحلیلگران عنوان می کنند که برای حفظ شتاب صعودی مورد نیاز برای حرکت بعدی، روند قیمت بیت کوین باید “کُند” شود. گفتنی است که افزایش پارابولیک بیت کوین در سال جاری به مراتب بالاتر از رکورد قبلی خود در سال ۲۰۱۷ بود و تعدادی از تحلیلگران نگرانند که زمان یک اصلاح قیمت قابل توجه به سر رسیده است.

در تاریخ ۸ ژانویه، قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بالاترین قیمت همیشگی خود در ۴۱،۹۴۰ دلار رسید و سقوط ۲۸ درصدی این هفته به ۳۱،۰۷۶ دلار، منجر به ترس سرمایه گذاران حرفه ای و خرده فروشی از ایجاد روند معکوس شد.

نمودار ۴ ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

داده های تاریخی بیت کوین نشان می دهد که صعودهای سریع پارابولیک معمولاً با همان اصلاحات فاجعه باری دنبال می شوند، مانند آنچه پس از بازار گاوی سال۲۰۱۷ مشاهده شد.

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson)، مدیر سرمایه گذاری کلان جهانی Cane Island اخیراً اشاره کرد که:

“ریسک بیت کوین در حال نزدیک شدن به سطح سال ۲۰۱۷ است. سرمایه گذارانی که با این قیمت خرید می کنند ممکن است در آینده ۴۰٪ از سرمایه خود را از دست بدهند. با این حال، حداکثر سقوط معمول ۳۰٪ است.

ریسک بیت کوین بر اساس سطح ارزیابی فعلی. منبع: توییتر

در یک گفتگوی خصوصی با کوین تلگراف، پیترسون خاطرنشان کرد که یک مورد بازار گاوی کوتاه مدت برای خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین باقی مانده است. وی اظهار داشت:

“برای اینکه ارزیابی بیت کوین به سطح سال ۲۰۱۷ برسد، قیمت بیت کوین باید حداقل به ۸۰،۰۰۰ دلار برسد. یک احتمال کم وجود دارد که این اتفاق رخ دهد و اگر این اتفاق رخ دهد، به سرعت رخ خواهد داد. قیمت های بالا تمایل به حرکت به سوی قیمت های حتی بالاتری را دارند. “

برخی نشانه های گویایی وجود دارد که عنوان می کنند سودهای سریع بیت کوین بازتاب این است که بازار در آستانه اصلاح مجدد قرار دارد و نشان می دهد نوسانات این هفته یک پولبک سالم برای آزمایش سطوح پشتیبانی پایین تر است قبل از اینکه قیمت حرکت بعدی خود را آغاز کند.

فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، بنیان گذار LookIntoBitcoin و تحلیلگر Decentrader اخیراً اظهار داشت که اقدام اخیر قیمت بیت کوین منعکس کننده یک پولبک مورد نیاز است و او اشاره کرد که قرمز شدن چندین شاخص نشان می دهد که نرخ افزایش قیمت بیت کوین در حال افراط است.

تجزیه و تحلیل سوئیفت نشان می دهد که بیت کوین احتمالاً در کوتاه مدت به آرامی صعود می کند و مقداری از دارایی ها ها به آلت کوین تبدیل شود.” حرکات اخیر قیمت در آلت کوین ها، به ویژه توکن های مربوط به DeFi نشان می دهد که این چرخش ممکن است در حال انجام باشد.

بازار گاوی بیت کوین هنوز تمام نشده است

در حالی که تحلیلگران و ناظران نمودار خواهان ثبات پیدا کردن بیت کوین هستند، معامله گران صعودی ممکن است نشان دهند که آنها برنامه های مختلفی دارند. همچنین انتظار می رود که با ورود مجدد Grayscale به خانواده محصولات GBTC ، جریان ورود سرمایه نهادی به بیت کوین از سر گرفته شود.

در حالی که تعداد کمی از افراد می دانند که اقدام قیمت بیت کوین در این آخر هفته دقیقاً چگونه انجام خواهد شد، اما تقویت اصول از منظر فنی، افزایش ورود نهادها و اعلامیه های مثبت از سوی نهادهای نظارتی دولت حاکی از آن است که افت های اخیر چیزی بیش از اصلاحات سالم نبوده است که که احتمالاً قبل از رسیدن بیت کوین به یک رکورد تاریخی جدید رخ داده است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location