سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نماینده پارلمان اروپا سیستم مالی بلاک چین را عامل افزایش امنیت دانست

«روبرتا متسولا» عضو ارشد پارلمان اروپا طی سخنانی از غیرمتمرکز سازی ارز و تبادلات مالی به عنوان محصول بلاک چین به عنوان عاملی برای تامین امنیت بیشتر یاد کرد.

بر اساس این گزارش، متسولا که این سخنان را در جریان برگزاری جلسه روز جمعه گذشته مطرح می‌کرد، ضمن اعلام حمایت پارلمان اروپا از صنعت رو به ظهور بلاک چین و ارزهای دیجیتال، بررسی مسائل پیرامون و مورد نیاز این صنعت نوپا را از اولویت‌های دستور کار اعضای پارلمان اروپا دانسته و گفت که اعضای این پارلمان به دنبال تبدیل این دستور کار از یک چشم انداز به واقعیت هستند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد که مقام‌های اروپایی باید به مردم نشان دهند که سیستم مالی غیرمتمرکز برآمده از تکنولوژی لجرها (DLT) به معنای واقعی کلمه، آرامش خاطر و امنیت بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

این نماینده پارلمان اروپا با تاکید بر لزوم اتخاذ موضعی درست در خصوص تنظیم مقررات برای بخش بلاک چین‌ها و ارزهای دیجیتال، خواستار تنظیم چنین مقرراتی آن هم در زمان مناسب شد.

وی افزود: امروز اعضای پارلمان اروپا ابتدا باید مطمئن شوند که سازمان تنظیم مقررات اروپا و اکوسیستم قانونی این اتحادیه به اندازه کافی برای استقبال از این تکنولوژی انعطاف پذیری لازم را دارد.

متسولا همچنین اقدام پارلمان مالتا در جولای سال گذشته و تصویب قانون مجاز دانستن فعالیت ارزهای دیجیتال در این کشور، اقدامی مناسب و قدمی رو به جلو در این زمینه خواند و البته خواستار برداشته شدن قدم های بعدی و بیشتر در این زمینه شد.

لازم به ذکر است وب سایت خبری «کوین تلگراف»، اواسط ماه اکتبر سال جاری میلادی با انتشار گزارشی در همین خصوص، از فعالیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای جدی گرفتن بیشتر مساله ارزهای دیجیتال در قالب یک ساختار قانونی جدید به نام مشارکت بلاک چینی اروپایی (EBP) خبر داد.

در اوایل ماه اکتبر، «ادارۀ اروپایی اوراق بهادار و بازارهای مالی» (ESMA) یک کمپین تحقیق با بودجه ۱ میلیون یورو را برای نظارت بر دارایی‌های fintech و ارزهای دیجیتال، با هدف توسعه مقررات جهانی برای بازارهای مالی اتحادیه اروپا و نظارت بر بازار، تامین مالی کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location