سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک یورو پاسیفیک پیتر شیف مورد بررسی مقامات مالیاتی ۵ کشور قرار گرفت

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک یورو پاسیفیک که توسط پیتر شیف از کهنه‌ کاران بازار سهام تاسیس شده است، توسط مقامات مالیاتی پنج کشور تحت بررسی است. بر اساس این گزارش ها، مشتریان این بانک چندین طراح کلاهبرداری مالیاتی و یک اتحادیه روسی هستند که توسط FBI به عنوان بدترین گروه جرایم اینترنتی جهان توصیف شده است.

بانک یورو پاسیفیک پیتر شیف توسط مقامات مالیاتی تأیید شده است

بر اساس مقاله ای که روز یکشنبه توسط The Age منتشر شد، یک عملیات تحقیقی بزرگ تحت عنوان Operation Atlantis به طور همزمان توسط پنج مقام مالیاتی در ژانویه آغاز شد. ویل دی (Will Day)، معاون کمیساریای مالیاتی استرالیا می گوید این عملیات، پولشویی بین المللی و فرار مالیاتی را هدف قرار داده و تحقیق در مورد بانک یورو پاسیفیک را “بی سابقه” خوانده است.

این نشریه خاطرنشان کرد، مقامات مالیاتی انگلیس یک مشتری یورو پاسیفیک را دستگیر کردند و سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) شیف و شریک زندگی اش مارک اندرسون را برای بازجویی فراخوان کرد. معاملات مالی مشتریان بانک یورو پاسیفیک مورد بررسی قرار گرفت و صدها مشتری بانکی مظنون به فرار مالیاتی هستند، در جزئیات این مقاله آمده است که مقامات همچنین در حال پیگیری وکلا، حسابداران و موسسات مالی هستند که مالیات دهندگان را به بانک پیتر شیف متصل می کنند.

گفته می شود بانک های طرف معامله یورو پاسیفیک شامل Westpac، Perth Mint مورد حمایت دولت استرالیای غربی، بانک فدرال نیویورک و بانک مونترال کانادا هستند.

گفته می شود برخی از مشتریان بانک یورو پاسیفیک عباترند از: تاجر سیدنی سیمون آنکتیل (Simon Anquetil) است که در پشت طرح کلاهبرداری Plutus Payroll بود که بیش از ۱۰۵ میلیون دلار سرقت کرد. سایر مشتریان عبارتند از داربی آنجل (Darby Angel)، سرمایه دار فیلم های هالیوود که محکومیت قاچاق مواد مخدر را دارد و گنار هلگاسون (Gunnar Helgason)، شهروند کانادایی که در سال ۲۰۱۳ به عنوان طراح “کلاهبرداری بین المللی دیگ بخار (boiler-room)” دستگیر شد. FBI همچنین یک حساب در یورو پاسیفیک را به یک اتحادیه روسی مرتبط دانست که آن را به عنوان بدترین گروه جرایم اینترنتی در جهان توصیف می کند. حداقل ۴۰۰ مشتری این بانک از استرالیا هستند که حدود ۱۰۰ نفر از آنها “پر خطر” در نظر گرفته می شوند.

جان اگیلوی (John Ogilvie)، مدیر سابق فناوری اطلاعات یورو پاسیفیک همچنین مشکلات امنیتی این بانک را آشکار کرد روزنامه The Age همچنین گزارش داد که روس ها در یک زمان تلاش کردند تا با پرداخت ۱۰۰۰ بیت کوین از این بانک باج دریافت کنند.

گفتنی است که خانواده شیف به دلیل اینکه از پرداخت مالیات بیزار هستند بسیار مشهور می باشند. به طوری که اروین شیف (Irwin Schiff)، پدر پیتر شیف پس از اینکه به جرم فرار مالیاتی محکوم شد، در زندان درگذشت. او کسب و کاری به نام Freedom Books را اداره می کرد و اطلاعاتی را می فروخت که به هزاران آمریکایی یاد می داد چگونه این سیستم را فریب دهند.

بانک یورو پاسیفیک، پاسخ رسمی خود به این اخبار را منتشر کرد. این بانک ادعا می کند که هیچ دولت خارجی یا مقامات مالیاتی با آن تماس نگرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location