سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چگونه می‌توان ارزهای دیجیتال را قبل از سرمایه‌گذاری به درستی تجزیه و تحلیل کرد ؟

بر اساس گزارش های منتشر شده، تنها راهی که می توانید از خود محافظت کنید و ارزهای دیجیتال

با انتخاب گزینه های بسیار، کار انتخاب کردن یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری می تواند چالش برانگیز باشد. در عین حال، چندین فرصت بالقوه برای کلاهبرداری در فضای ارز دیجیتال برای افراد وجود دارد.

می بینید که برخی از بازیگران بد برای کلاهبرداری از مردمی که به سختی درآمد خود را بدست آورده اند، توکن هایی را طراحی کرده اند. اینکه شما انتخاب کنید که سرمایه خود را چه به صورت شفاف یا به صورت خصوصی جابجا کنید، اولین اولویت شما باید یافتن دارایی های دیجیتال معتبر برای سرمایه گذاری باشد.

در این مقاله، ما لیستی از چند روش پیشگیری را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال – اعم از یک ابزار سودمند یا یک دارایی – برای انتخاب ایمن کمک کند.

با دقت وایت پیپر توکن مورد نظر را مطالعه کنید

در وایت پیپر یک ارز دیجیتال یا عرضه اولیه سکه، پیشینه، استراتژی، اهداف، نگرانی ها و جدول زمانی پروژه مربوط به بلاک چین برای اجرای موفقیت آمیز ذکر شده است.

از آنجا که قرار است وایت پیپرها مفصل باشند، می توانند بسیار آشکارکننده باشند. بزرگ ترین مزیت در اینجا این است که شما می توانید بفهمید آیا یک شرکت برنامه اجرایی خود را با دقت تصور کرده است یا نه – چیزی که می تواند برای تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بسیار مفید باشد. از این رو، مرور وایت پیپرها می تواند بسیار مفید باشد.

دراینجا سوالاتی را آورده ایم که یک وایت پیپر باید پاسخ دهد:

  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد این پروژه، به ویژه هنگامی که با رقبای آن مقایسه می شود، چیست؟
  • چشم انداز و روش رهبران پروژه چیست و آنها چگونه برای موفقیت برنامه ریزی می کنند؟
  • شرکت برای رسیدن به اهداف خود چه اقداماتی را انجام خواهد داد؟
  • موارد استفاده از توکن چیست؟

هر تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال یا بلاک چین را با خواندن کامل وایت پیپر آن شروع کنید و بررسی کنید که آیا منابع ممتازی دارد. این می تواند شامل مدل های مالی، تجزیه و تحلیل SWOT ، نگرانی های حقوقی و همچنین نقشه راه برای اجرا باشد. همچنین می توانید مناسب بودن معاملات استاندارد شده توکن را تعیین کنید.

اگر شرکتی وایت پیپر ارائه نمی دهد، از آن استفاده نکنید و سراغ شرکت دیگری بروید. در عین حال، به خاطر داشته باشید که وایت پیپرها را نباید به عنوان جام مقدس تأیید کرد – ایجاد یک وایت پیپر قانع کننده برای یک شرکت متقلب کاملاً امکان پذیر است. به عنوان مثال، قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده PlexCoin را تعطیل کند، این پلتفرم با کمک وایت پیپر قابل توجه خود موفق به جمع آوری بیش از ۱۵ میلیون دلار شد.

درباره رهبران تیم بیشتر بدانید

توسعه دهندگان و تیم اداری بخشی مهم در موفقیت هر پروژه توکن هستند، به همین دلیل شما باید در مورد افرادی که از این پروژه حمایت می کنند ایده داشته باشید. بررسی کنید که آیا هیچ کدم از اعضای این پروژه بر روی پروژه معتبر دیگری کار کرده است و اینکه یا آنها از اعضای برجسته بلاک چین هستند یا خیر. علاوه بر این، شرایط و تجربه آنها نیز باید از ملاحظات مهم شما باشد.

مطمئن شوید که این ارز دیجیتال توسط افرادی پشتیبانی می شود که می دانند چه کاری انجام می دهند. این امر به شما کمک می کند از شرکت هایی که سود شخصی را بر اخلاق مقدم می دارند دور شوید.

کلاهبرداران با دیدن این روزنه، شروع به اختراع بنیان گذاران جعلی و بیوگرافی تقلبی برای پروژه های خود کرده اند. گاهی اوقات، آنها حتی ممکن است از هویت شخصی قربانیان غافل به نفع خود سوء استفاده کنند.

از این رو، بهترین محافظت در برابر این تاکتیک تقلبی، انجام تحقیقات و انجام صحیح آن است. از توکن هایی که نمی توانید در مورد سازندگان یا بنیان گذاران آنها اطلاعاتی پیدا کنید دوری کنید.

حتی اگر نمایه هایی پیدا کردید، بررسی کنید که آیا فعالیت هایشان با تعداد دنبال کننده ها و لایک هایی که دارند، مطابقت دارد یا خیر و یا اینکه مراقب سایر تفاوت های ظریف مشابه باشید.

احتمال بروز هرگونه مسئله حقوقی را تعیین کنید

یافتن یک عرضه اولیه توکن عالی برای سرمایه گذاری کافی نیست. بعضی اوقات، ممکن است به دلیل صلاحیت قانونی مجاز به شرکت در آن نباشید. اگر تصمیم بگیرید در چنین مواردی پیش بروید، ممکن است در نهایت قانون شکنی کنید.

برای جلوگیری از این موضوع، باید اطمینان حاصل کنید که نهادهای نظارتی در کشور شما مشارکت در چنین توکن هایی را محدود نکرده اند. علیرغم این واقعیت که ICO ها هنوز هم قانون گذاری نشده اند، خبر خوب این است که نهادهای نظارتی در حال کار بر روی ایجاد قوانینی دوستانه تر هستند که می تواند اکثر این محدودیت ها را در تعداد زیادی از مناطق برطرف کند.

بررسی کنید که آیا این پروژه توکن در حال برطرف کردن یک مشکل خاص است یا خیر؟

قبل از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، این سوال را از خود بپرسید: این توکن چه مشکلی را حل می کند و چگونه منحصر به فرد است؟ تأیید صحت در زمینه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال بسیار مهم است، خصوصاً اگر می خواهید از امنیت سرمایه گذاری خود محافظت کنید. مردم هر روزه نسبت به تهدیدات آنلاین در فضای مجازی در زمینه امنیت سایبری آگاهی بیشتری پیدا می کنند و متوسط هزینه نقض داده ها در حال حاضر در حدود ۳٫۹۲ میلیون دلار است. این همان احتیاطی است که باید هنگام تعیین سودمندی ارزش بازار یک توکن انجام شود.

علاوه بر این، سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین که یک مشکل منحصر به فرد را حل می کنند، شاهد افزایش تقاضای بیشتری نیز خواهد بود که به نوبه خود، ارزش معامله توکن آن را افزایش می دهد. بنابراین، اگر در ICO چنین پروژه هایی سرمایه گذاری کنید، احتمالاً یک سرمایه گذاری مطمئن تر و سودآور خواهید داشت.

روند فروش توکن را مشاهده کنید

تمام ICO ها به تسهیلات یا سیستم ارزی وابسته هستند که نوبت به تسهیل سرمایه گذاری جمعی می رسد. همیشه باید ICO را در حالی که ICO فعال است جستجو کنید و مراقب پیشرفت آن در طول زمان باشید.

در واقع، شرکت ها و سایرین برای ایجاد مشروعیت، به طور آگاهانه راه را برای سرمایه گذاران بالقوه آسان می سازند تا به سیستم و پیشرفت فروش ارز دیجیتال خود نگاهی بیندازند. امروزه، با محبوبیت روزافزون مدل های تجاری زیرساختی مبتنی بر ابری، بلاک چین به عنوان سرویس نیز رواج یافته است که باید شفافیت را آسان تر کند.

به عبارت دیگر، هیچ دلیلی وجود ندارد که یک شرکت نباید پیشرفت فروش توکن خود را به شما نشان دهد. شرکتی که مشاهده پیشرفت ICO خود را برای هرکسی دشوار می کند به احتمال زیاد کلاهبردار است. سعی کنید به هر قیمتی که شده از سرمایه گذاری در چنین شرکت هایی خودداری کنید.

به افرادی که می توانید به آنها اعتماد کنید پایبند باشید

ارز دیجیتال بلوغ قابل توجهی از نظر ارائه راه حل های کیف پول کاستدی و غیر کاستدی انعطاف پذیر نشان داده است، اما امنیت هنوز هم در این فضا نگران کننده است. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم در هر زمان ممکن با افراد قابل اعتماد کار کنید.

می بینید که نمی توان به طور کامل همه پروژه ها را موشکافی کرد. بنابراین هنگامی که با افراد قابل اعتماد در چشم انداز ارز دیجیتال کار می کنید و آنها را دنبال می کنید، می توانید آرامش خاطر بیشتری داشته باشید. این متخصصان صنعت از دانش خوبی در مورد اکوسیستم بلاک چین برخوردارند و همچنین می توانند مشاوره صحیحی به شما ارائه دهند.

نکته پاپانی

فضاهای ارز دیجیتال و ICO می توانند فرصت های متعددی برای سرمایه گذاری فراهم کنند. تنها راه این است که شما توانایی تصمیم گیری صحیح در مورد سرمایه گذاری و انجام تکالیف خود را داشته باشید. در عین حال باید عنوان کرد که این فضاها نیز عاری از دام ها و تله ها نبوده و مردم را در معرض کلاهبرداری و تقلب قرار می دهند، در حالی که حتی کسب و کارهای قانونی با استراتژی های اجرایی ضعیف نیز می توانند خسارت مالی زیادی وارد کنند. سعی کنید از ابزارهای کم نقدینگی نیز دوری کنید.

البته هیچ تضمینی برای موفقیت یا قانونی بودن استارتاپ مرتبط با ارز دیجیتال یا بلاک چین وجود ندارد، اما پیروی از دستورالعمل های فوق مطمئناً می تواند به شما کمک کند تا احتمال کلاهبرداری را کاهش دهید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location