سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش تعداد معامله‌گران فعال ارز دیجیتال در ژاپن بحبوحه شیوع کووید ۱۹

گزارشی که توسط سازمان خود تنظیمی رسمی JVCEA ژاپن به روز شده است، نشان می دهد که تعداد معامله گران فعال ارز دیجیتال

قبل از اینکه وضعیت اضطراری برای کاهش سرعت شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا در ژاپن به طور رسمی اعلام شود، فعالیت کلی در صرافی های ارز دیجیتال کاهش یافته است و حجم سپرده های فیات با افزایش روبرو شده است.

بر اساس داده های منتشر شده در مارس ۲۰۲۰ توسط اتحادیه صرافی های دارایی های دیجیتال و مجازی ژاپن (JVCEA)، تعداد حساب های ارز دیجیتال فعال ثبت شده در این کشور از ۲،۰۴۸،۵۰۱ در ماه فوریه به ۲،۰۴۴،۸۰۶ در ماه مارس کاهش یافته است. این بدان معنی است که ۳۶۶۰ حساب کاربری ممکن است هیچ دارایی دیجیتالی معامله نکنند.

سپرده ها افزایش می یابد، فعالیت کاهش می یابد

یویا هاسگاوا (Yuya Hasegawa)، تحلیلگر بازار بیت بانک (bitbank)، گزارش داد که اگرچه فعالیت در بین معامله گران ارز دیجیتال در ماه مارس کاهش یافته است، اما تعداد سپرده های فیات در صرافی های ژاپن افزایش یافته است.

بخشی از این اقدام، ممکن است مربوط به خانواده هایی باشد که انتظار دارند ۱۰۰،۰۰۰ ین – تقریبا ۹۴۰ دلار – پرداخت محرک را دریافت کنند که توسط دولت ژاپن پیشنهاد شده است. به گفته این تحلیلگر، بسیاری از این سپرده ها مدت زیادی در صرافی ها باقی نماند. شینزو آبه (Shinzo Abe)، نخست وزیر ژاپن در تاریخ ۸ آوریل یک وضعیت اضطراری ملی را در ژاپن اعلام کرد.

هاسگاوا در گزارشی در تاریخ ۳ آگوست اظهار داشت: “وقتی Corona Shock وارد بازار مالی گسترده تری شد و برای مارجین کال ها تقاضا ایجاد کرد، ممکن است یک بخش گسترده ای از سرمایه گذاران تمام وجوه خود را به منظور دریافت پول نقد از صرافی های ارز دیجیتال برداشت کنند.”وی عنوان کرد:

“برخی از سرمایه گذاران ممکن است این کار را کرده باشند تا خود را برای خطرات احتمالی مانند کاهش درآمد و بیکاری که می تواند در شرایط اضطراری ایجاد شود، آماده کنند.”

با این حال، هاسگاوا می گوید کاهش جزئی در تعداد حساب های فعال “لزوماً به معنای این نیست که کاربران ژاپنی علاقه خود را به ارزهای دیجیتال از دست می دهند.”

در هر صورت، میزان فعالیت ها ممکن است افزایش یافته باشد، زیرا بیت کوین (BTC) با افزایش به قیمت ۱۲۰۰۰ دلار به طور ویژه صعودی به نظر می رسید. کوین تلگراف گزارش داده است که حساب های ارز دیجیتال با فعالیت کاملاً پائین در ژاپن ، ۲ تا ۳ برابر بیشتر از حجم معاملات این هفته بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location