سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رشد موارد Cryptojacking و حملات باج‌افزاری در مکزیک !

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، رسانه های مکزیک گزارشی از یک مطالعه جدید را منتشر کرده اند که نشان از این دارد که با افزایش موارد کریپتوجکینگ ( cryptojacking )، مردم محلی به امنیت شبکه ابری عمومی اعتمادی ندارند.

کاربران مکزیکی شبکه های ابری عمومی از افزایش حملات رمزگذاری و باج افزارها در ماه های اخیر خبر دادند. به گفته ال اکونومیستا (El Economista)، تقریباً سه چهارم شرکت های مکزیکی که از شبکه های ابری از جمله آمازون، گوگل و مایکروسافت استفاده می کنند، حوادث امنیتی را گزارش می دهند که منجر به درک منفی توسط شهروندان می شود و کمتر از یک سوم مردم محلی کاملاً به امنیت شبکه ابر اعتماد دارند.

حملات باج افزاری

نقاط ضعف امنیتی به بازیگران تهدید اجازه می دهد تا به سایر حملات مرتبط با ارز دیجیتال

در این گزارش آمده است که شرکت های مکزیکی مواردی را گزارش می دهند که مجرمان سایبری ناشناس در حال استفاده از منابع رایانش ابری خود برای رمزگذاری ارزهای دیحیتال هستند که به کریپتوجکینگ معروف می باشد .با این حا ، هیچ جزئیات عمده ای در مورد استخراج ارزهای دیجیتال ارائه نشده است.

آلن کاریوتی (Alain Karioty)، مدیر فروش عمومی شرکت امنیت سایبری Netskope در آمریکای لاتین به ال اکونومیستا گفت که چنین حملاتی ناشی از عدم آگاهی در بین شرکت ها در زمینه اقدامات امنیتی برای محاسبات ابری است.

لئوناردو گراندا (Leonardo Granda)، مدیر مهندسی Sophos در آمریکای لاتین، درباره نقص امنیتی موجود در این شبکه عمومی اظهار داشت:
“این از دست دادن داده ها، اغلب به دلیل دسترسی عمومی ضعیف پیکربندی شده در فضای ذخیره سازی ابری به اشتراک گذاشته شده است.”
مجرمان سایبری، کشورهای آمریکای لاتین را هدف قرار می دهند

مطالعه دیگری که در تاریخ ۲۸ ماه مه توسط پلیس ملی کلمبیا رونمایی شد، نشان می دهد که میزان حملات باج افزاری در سراسر این کشور، یک روند رو به رشد دارد.

در این گزارش عنوان شده است که ۳۰ درصد از کل حملات باج افزاری در آمریکای لاتین به طور خاص کلمبیا را هدف قرار داده است، جایی که بازیگران تهدید نهادهای عمومی را هدف قرار می دادند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location