سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی تایلند، بات دیجیتال خود را پیش از راه‌اندازی عمومی مورد آزمایش قرار می‌دهد !

گزارش های منتشر شده حاکی از آناست که بانک مرکزی تایلند پس از آزمایش ارز دیجیتال

به گزارش روزنامه بانک مرکزی تایلند یا BOT ، ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را توسعه داده است و از ارز دیجیتال برای معاملات مالی با برخی کسب و کارهای بزرگ استفاده کرده است.

تایلند، ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را با بانک مرکزی هنگ کنگ در ماه سپتامبر آزمایش می کند

واچیرا آرومدی (Vachira Arromdee)، معاون رئیس بانک مرکزی تایلند اعلام کرد که این بانک وارد مرحله سوم توسعه بات دیجیتال شده است و قصد دارد که آن را به سوی کسب و کارهای بیشتری گسترش دهد.

براساس این گزارش، بانک مرکزی تایلند در نظر دارد تا ارز دیجیتال را برای تراکنش های بانک مرکزی هنگ کند، موسسه پولی هنگ کنگ، در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به معرض آزمایش بگذارد.

واچیرا اظهار داشت که بانک مرکزی تایلند همچنین در فکر گسترش استفاده از بات دیجیتال در سطح عمومی به منظور کاهش هزینه های تراکنش های مالی است. با این وجود، بانک مرکزی تایلند ابتدا باید یک مطالعه جامع را برای جلوگیری از تأثیرات منفی احتمالی بر بانک های تجاری انجام دهد.

بانک مرکزی تایلند می خواهد از تجربه ارز دیجیتال بانک مرکزی در چین پیروی کند

طبق گزارش ها، واچیرا از تجربه CBDC در چین پیروی کرده و ادعا کرده است که جریان عمومی یوان دیجیتال تاکنون هیچ تاثیری بر سیستم مالی این کشور نداشته است.

همانطور که گزارش شد، بانک مرکزی تایلند رسماً یک پروژه آزمایشی را برای آزمایش سیستم پرداخت ارز دیجیتال بانک مرکزی خود در ژوئن سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد. با اعلام این خبر، این بانک عنوان کرد که قبل از گسرترش این سیستم به همه کسب و کارها، ضروری است که ارز دیجیتال خود را دش بگذارد.

لازم به ذکر است که چین تاکنون بطور جدی توسعه پروژه ارز دیجیتال خود را دنبال کرده است. در تاریخ ۱۵ ژوئیه، گزارش شد که بانک جلق چین قصد دارد آزمایش های احتمالی یوان دیجیتال را بر روی پلتفرم تحویل غذای Meituan Dianping که دارای ۴۳۵ میلیون کاربر است، انجام دهد. گفته می شود که در اوایل ماه ژوئیه، وب سایت غول تجارت الکترونیکی Meituan و وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو Bilibilibili به پروژه یوان دیجیتال چین پیوستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location