سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بلاک چین می‌تواند انقلاب تکنولوژیکی در آمریکای لاتین به همراه داشته باشد!

“Berzeck” توسعه دهنده اصلی NULS درباره وضعیت فناوری بلاک چین

بلاکوت که به تازگی نام واقعی خود را پس از چند سال پنهان کردن آن و معرفی خود با نام مستعار “Berzeck” آشکار کرده است، اظهار داشت:

“فناوری بلاک چین بدون شک یک دهه دیگر از یک انقلاب تکنولوژیکی را در آمریکای لاتین برانگیخته است.”

پذیرش ارز دیجیتال در آمریکای لاتین “به احتمال زیاد تسریع خواهد شد”

وی گفت هرچه زودتر دولت ها مزایای ارز دیجیتال را درک کنند، از نظر پذیرش برای کشورهایشان بهتر خواهد بود. Berzeck در ادامه اظهار داشت:

“در آمریکای لاتین، پذیرش ارز دیجیتال به چند دلیل نسبتاً زیاد است، اما اغلب، مردم به سیستم مالی خود اعتماد ندارند و در حال حاضر که یک رکود جهانی در حال وقوع است، مردم اعتقادی ندارند که سیستم بانکی آنها همین گونه باقی بماند. بنابراین، پذیرش ارزدیجیتال به احتمال زیاد تسریع خواهد شد. چند کشور ممکن است از فرصت های فعلی استفاده کرده و سعی در پیشبرد توسعه بلاک چین داشته باشند، اما هنوز خیلی زود است که بفهمیم کدام کشورها می توانند در این زمینه صدرنشین شوند. “

توسعه دهنده هسته NULS عنوان کرد، خبر خوب این است که “بیشتر مردم در حال درک پتانسیل این فناوری هستند” و به دست آوردن ارز دیجیتال امن تر می شوند، اما وی عنوان می کند که در این زمینه استثنائاتی مانند ونزوئلا وجود دارد.

از آنجا که فناوری بلاک چین کاملاً باز و به روش غیرمتمرکز توسعه یافته است، “Berzeck” عنوان می کند که این یک “فرصت بسیار نادر” برای آمریکای لاتین و سایر مناطق توسعه نیافته برای رقابت در زمینه توسعه بلاک چین است.

اما بلاکوت هشدار می دهد که ارزهای دیجیتال، به طور کلی تنها در آمریکای لاتین به عنوان وسیله ای برای “ثروتمند شدن سریع” دیده نمی شوند و اظهار می دارد که این ارزهای دیجیتال، دارایی های سوداگرانه هستند، “زیرا ما حتی نمی توانیم پتانسیل بازار بسیار بزرگ آن را نشان دهیم.” وی اضافه می کند:

“درک فناوری بلاک چین به منظور پیاده سازی راه حل های کارآمد، امری کم اهمیت نیست بلکه یک موضوع پیچیده است. در حقیقت، بسیاری از شرکت های علاقه مند که با ما تماس می گیرند، به فناوری بلاک چین علاقه مند هستند، اما آنها هیچ ایده ای در مورد چگونگی طرح ریزی فرآیندهای تجاری خود به سوی بلا ک چین ندارند. این بزرگ ترین مانعی است که سالها طول می کشد تا بهبود یابد. آمریکای لاتین نیز از این مشکلات به دور نیست. این مسئله به دولت هایی وابسته خواهد بود که برای تسریع در پذیرش و تسهیل امر انتقال، سعی در حل مشکلات بلاک چین داشته باشند.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version