سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازرگانان کره جنوبی، آماده پذیرش یوان دیجیتال هستند

بر اساس گزارش های منتشر شده، مقاله ای توسط Yonhap منتشر شده است که نشان می دهد، بازرگانان کره جنوبی آمادگی پذیرش یوان دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت را در آینده ای نزدیک دارند.

رسانه های کره جنوبی اعلام کردند که بازرگانان محلی می توانند پس از عبور از بحران همه گیری ویروس کووید ۱۹ و افزایش گردشگر چینی در این کشور، یوان دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت، مورد پذیرش قرار دهند.

براساس گزارش خبرگزاری Yonhap، بازرگانان داخلی به طور فزاینده در نظر دارند که در آینده از ارز دیجیتال

بهره گیری از گردشگران چینی

در جزئیات این گزارش آمده است که در منطقه میونگدونگ سئول، برخی از فروشگاه ها با استفاده از Alipay ، پرداخت های خود را انجام می دهند، که این به دلیل وجود مشتریانی از کشور چین است.

گزارش ها حاکی از آن است که بحران ویروس کووید ۱۹ باعث وارد آمدن خسارت نزدیک به ۲ میلیارد دلاری بر درآمد حاصل از صنعت گردشگری شده است. با توجه به این واقعیت، پس از راه اندازی یوان دیجیتال، بازرگانان شروع به در نظر گرفتن آن به عنوان یک روش پرداخت می کنند.

خطرات پذیرش یوان دیجیتال در یک کشور خارجی

اما نویسنده این مقاله درباره پذیرش یوان دیجیتال به عنوان روش پرداخت هشدار داده است. آنها موارد مربوط به حریم خصوصی و نظارت بر ” Big Brother” را ذکر می کنند:

“اگر مردم سایر کشورها از” یوان دیجیتال “استفاده کنند که بصورت متمرکز توسط بانک مردم چین اداره می شود، به احتمال زیاد این استفاده در معرض دید مقامات چین قرار خواهد گرفت.”

لازم به ذکر است که Big Brother عبارت است از: دولت یا هر سازمانی که در امور خصوصی و داخلی مردم دخالت و جاسوسی کند و آنها را سخت مهار نماید.

نویسنده Yonhap استناد می کند که ارز دیجیتال چینی “پایه فلسفی و فناوری کاملاً متفاوتی از فناوری بیت کوین مبتنی بر بلاک چین (BTC) دارد”.

این نگرانی ها توسط سایر متخصصان مانند جوئل تلپنر (Joel Telpner)، وکیل و مشاور پروژه ارز دیجیتال جزایر مارشال نیز عنوان شده است. وی در مورد انگیزه کشورهایی مانند چین در ایجاد دارایی دیجیتال تحت حمایت دولت به کوین تلگراف گفت:

“من فکر می کنم که انگیزه ها در همه کشورها یکسان نیستند. بهتر و بدتر اینکه تمایل دارم کمی متفاوت تر از سایر کشورها به چین نگاه کنم زیرا معتقدم که یکی از انگیزه ها برای چین این است که با ایجاد ارز دیجیتالی که دارای شناسه داخلی برای دولت چین است، اطمینان حاصل کند که آنها قادرند کنترل پرداخت ها و خروج ها را نگهداری کنند و متأسفانه به یک ابزار نظارتی نیز تبدیل می شود. “

تحولات اخیر پروژه یوان دیجیتال

در تاریخ ۱۵ آوریل، کوین تلگراف گزارش داد که تصاویر نسخه آزمایشی اعلام شده یک برنامه کیف پول برای یوان دیجیتال چین در رسانه های اجتماعی در حال پخش شدن است. در آن زمان عنوان شد که این برنامه در چهار شهر چین مورد آزمایش قرار گرفته است.

گفتنی است که لی لیهویی (Li Lihui)، رئیس سابق بانک خلق چین در تاریخ ۶ ماه مه اظهار داشت که یوان دیجیتال در صورت پایان شرایط بحرانی، می تواند واقعاً جایگزین پول نقد شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version