سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پذیرش بیت کوین توسط ۵۲۰۰ فروشگاه تنباکو در فرانسه!

استارتاپ ارزهای دیجیتال فرانسوی کپلرک (Keplerk) خدمات خود را دوباره از سرگرفته است و پذیرش پرداخت بیت کوین (BTC) در بیش از ۵۲۰۰ فروشگاه تنباکو در فرانسه امکان پذیر شده است.

کپلرک برای اولین بار در ماه ژانویه راه اندازی شد

بر اساس خبر شبکه فرانسوی « BFM » کلپرک پس از راه اندازی در ماه ژانویه پس از دو ماه فعالیت، به حالت تعلیق درآمد، اما در حال حاضر، دوباره آغاز به کار کرده و مشتریانش می‌ توانند از فروشگاه‌ های تنباکو از طریق کوپن‌های ۵۰، ۱۰۰ و ۲۵۰ یورویی بیت کوین خریداری کنند.

براساس این گزارش، پرداخت بیت کوین در هر ۵۲۰۰ فروشگاه از طریق Bimedia شریک کپلرک که پایانه های پرداخت را ارائه می دهد، امکان پذیر خواهد بود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، پس از آغاز به کار کپرلک در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹، خدماتش تنها شش فروشگاه تنباکو قابل ارائه بود، این در حالی است که سایر خبرگزاری ها گزارش می دادند که تقریباً ۲۴ فروشگاه در این برنامه شرکت داشتند. در آن زمان، عدیل زاخار (Adil Zakhar)، یکی از بنیان گذاران کپلرک اظهار داشت که این شرکت قصد دارد که تا ماه فوریه این تعداد فروشگاه را به ۶۵۰۰ فروشگاه گسترش دهد، اما با این وجود، گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه بانک مرکزی فرانسه این طرح را تأیید نمی کند.

افزایش پذیرش بیت کوین در فرانسه

در عین حال، فرانسه ظاهراً شاهد افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال است. در اواخر ماه سپتامبر، کوین تلگراف گزارش داد که بیش از ۲۵,۰۰۰ فروشگاه مختلف در فرانسه تا ابتدای سال ۲۰۲۰، پذیرش بیت کوین را آغاز خواهند کرد. در میان این فروشگاه‌ها، شعبه‌ هایی از نام‌ های بزرگی همچون «دکاتلون» (Decathlon)، یکی از فروشگاه‌ های بزرگ فروش وسایل ورزشی و «سیفورا» (Sephora)، فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی به چشم می‌خورد. عنوان می‌ شود که اوایل سپتامبر امسال، یکی از شعبه ‌های «دومینوز پیتزا» در فرانسه مسابقه‌ ای را تدارک دیده که جایزه آن ۱۱۰,۰۰۰ دلار به صورت بیت کوین یا پول نقد است.

همچنین لازم به ذکر است که در ۱۲ سپتامبر، برونو لو مایر، وزیر اقتصاد فرانسه ادعا کرد که مقامات فرانسه قصد اخذ مالیات از تبادل ارزهای دیجیتال در ازای ارزهای دیجیتال ندارند، بلکه در هنگام فروختن ارزهای دیجیتال در ازای پول فیات، مالیات را در نظر می گیرند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version