سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مالزی قوانین جدیدی را برای استفاده از رمزارز ها تصویب کرد

به گزارش ارز جو و به نقل از کوین دسک ، بانک مرکزی مالزی روز سه شنبه اعلام کرد که «قانون مبارزه با پولشویی و سیاست مقابله با تامین مالی تروریسم در رابطه با رمزارز ها به تصویب رسیده است. همان طور که در اسناد سیاست های منتشر شده آمده است، این قوانین تمام فعالیت هایی که توسط صرافی های رمزارز ها انجام می شوند، شامل خدمات تبدیل پول رایج به رمزارز و نیز رمزارز به رمزارز را پوشش می‌دهد.

این تصمیمات در پی ماه ها مشورت عمومی در مورد این موضوع گرفته شده است. در ماه دسامبر، مقامات بانک مرکزی پیش نویس قوانین پیشنهادی را در دسترس ذی نفعان این صنعت قرار دادند. طبق گزارشات رسیده، مقامات رسمی از یک ماه قبل به طور علنی در مورد چارچوب قوانینی که منتشر خواهد شد، سخن گفته بودند.

malaysia updates the rules 390x220 قوانین جدید مالزی برای استفاده از رمزارز ها

الزام صرافی های فعال در زمینه رمزارز ها به ارائه اطلاعات مشتریان در مالزی

بر اساس محور اصلی متن منتشر شده در روز سه شنبه، در سیاست جدید، بررسی سختگیرانه تر هویت و جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریانی که از پلتفرم های تجاری آنها استفاده می کنند، باید توسط صرافی ها انجام شود.

«مؤسسات، ملزم به اعتبارسنجی تمامی مشتریان و طرف های معامله و گزارش این اطلاعات شده‌ اند. یک بار زمانی که مشتری شروع به استفاده کردن از خدمات این موسسات می‌نماید و همین طور زمانی که مؤسسات دچار هر گونه سوء ظن پولشویی و یا تامین مالی تروریسم می شوند.»

اطلاعات مورد نیاز شامل نام کامل مشتری، آدرس، تاریخ تولد، و همچنین اطلاعات مربوط به هدف و منظور از معاملات آنها است.

با این حال، بانک مرکزی مالزی تاکید کرد که قانون منتشر شده در روز سه شنبه، به هیچ وجه به نشانه تایید تجارت با رمزارز ها از طرف آنها نیست. همچنین تصویب این قانون بدان معنا نیست که مقامات در حال حرکت به سمت شناختن رمزارز ها به عنوان شکلی از یک ارز قانونی در مالزی هستند.

بانک مرکزی اعلام کرد: «به عموم مردم توصیه می شود ریسک های مرتبط با معاملات رمزارز ها

برای مشاهده قیمت های لحظه ای انواع ارزهای دیجیتال می توانید به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version