سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هارد فورک های زیاد بیت کوین در سال ۲۰۱۸

هارد فورک های بیت کوین در سال ۲۰۱۸ در پیش روی دنیای ارز دیجیتال

از آن موقع به بعد فورک‌های بیتکوین مثل عرضه اولیه سکه خیلی عادی شده‌اند و به نظر می‌رسد روند ایجاد فورک‌های بیت کوین

هارد فورک های بیت کوین در سال ۲۰۱۸

بیت کوین کش به طور قطع مشهورترین فورک شناخته شده بیتکوین است که به راحتی در بین ۵ ارز دیجیتال بازار از حیث ارزش کل قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۷ فقط ۱۹ فورک ثبت شده بیتکوین وجود داشت. هر چند بنا به گفته‌های لکس سوکولین مدیر استراتژی جهانی فینتک موسسه تحقیقاتی (Autonomous) با توجه به ۵۰ فورکی که در سال جاری رخ خواهد داد، عدد کوچکی است.

این عدد هنوز هم می‌تواند افزایش یابد چرا که یک سری سرویس‌ها وجود دارند که با داشتن دانش برنامه‌نویسی ابتدایی می‌توانید دست به شبیه سازی بزنید. این موضوع اثر خیلی بزرگی روی بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد.

برای چه فورک صورت می‌گیرد؟

هارد فورک های بیت کوین در سال ۲۰۱۸

بیشتر بخوانید:

هارد فورک بیتکوین کش یا بیت کوین؛ کدام یک پیروز خواهند بود؟

دلایل زیادی برای انجام فورک

متاسفانه اغلب پروژه‌های فورک که در حال حاضر شاهد آن هستیم برای بدست آوردن سود صورت می‌گیرد. اگر چند سال آینده به امروز نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که آنها فقط به این دلیل ایجاد شده بودند که چشم سرمایه‌گذار را کور کنند و هیچ کمکی هم به پروژه بلاک چین نمی‌کنند.

او همچنین به فاز جدیدی در بازار عرضه اولیه سکه اشاره می‌کند که تا حدی از جوش و خروش اولیه خود فاصله خواهد گرفت. فورک ابعاد جدیدی به سکه‌ها اضافه می‌کند. رت کریگتون توسعه دهنده‌ای که روی فورکی خصوصی برای بیتکوین کار می‌کند می‌گوید:

فورک‌های بیت کوین خود مثل یک آلت کوین دیگر هستند. شاهد عرضه فورک‌های جدیدی از بیت کوین خواهیم بود و بعضی از آنها جایگاه چند ارز را در بین ۱۰۰ ارز برتر بازار خواهند گرفت.

خطرات هارد فورک های بیت کوین در سال ۲۰۱۸

خیلی مشکل است که این فورک‌های کوچک بتوانند خطری داشته باشند حتی فورک‌هایی مثل: بیت کوین گلد و بیت کوین الماس نیز که به سرتیتر خبرها تبدیل شدند نتوانستند کمک زیادی به محیط بلاک چین بکنند. حتی بیت کوین کش نیز به یک کلاه‌برداری از طرف افرادی مثل: ژیان وو (موسس شرکت Bitmain) و راجر ور (سرمایه‌گذار مشهور) تعبیر شد. فرقی بزرگی وجود دارد بین افرادی که قصد بهبود بلاک چین را دارند با آنهایی که فقط می‌خواهند پول دربیاروند.

 

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش بیت کوین را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیتکوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version