سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شانس ۲۰ درصدی بازگرداندن بیت کوین به سرقت رفته شما!

اگر شما با بدشانسی یکی از قربانیان سرقت بیت کوین هستید، شانس بسیار کمی وجود دارد که بتوانید دارایی ارزی دیجیتال خود را مجددا بازیابی نمایید.
به این دلیل، کارشناسان امنیتی این گزارش معتقدند که تنها تعداد کمی از موارد بازگشت ارز به صاحبان خود گزارش شده است. به طوری که به گفته قربانیان، آنها اینقدر خوش شانس نبوده‌اند که بتواند که ارز دیجیتالی خود را بازیابی نمایند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری رویترز در این خصوص، ماهیت بی نظیر ارز دیجیتال یک شمشیر دولبه بوجود آورده که سرمایه گذاران انتظار ندارند مجرمان بعد از سرقت بازدداشت شوند و مجرمان سایبری با توجه به ادراکی که از این پوشش قانونی به دست آورده‌اند در حال هجوم فزاینده به سوی سرقت ارزهای دیجیتال هستند.

چالش‌های عجیب

با توجه به ماهیت منحصر به فرد بیت کوین و دیگر دارایی‌های ارزی دیجیتال و مشکلات امنیتی خاص آنها، «پاتریک ویمان»، نماینده ویژه نظارتی در بخش جرایم مالی بخش مبارزه با پولشویی FBI، اعلام نموده است:
“سیستم ارزی غیر متمرکزمانند بیت کوین یا سایز ارزهای مجازی، تحت حاکمیت یک نهاد قرار ندارند که گزارش فعالیت‌های مشکوک و یا هر گونه قوانین ضد پولشویی در مورد آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.”
بازار ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت بوده و بنابراین فضایی مناسب برای مجرمان و افشا کنندگان اطلاعات به حساب می‌‌آید. متخصصان امنیتی بر این باورند که آمار بالای مجرمان به این دلیل است که سرمایه‌گذاران قدرتمند تمایل دارند در حوزه‌های با سود بالا فعالیت نمایند در حالی که سرمایه گذاران کوچک بدون نظارت باقی مانده‌‌اند.
«یاروسلاو جاکوبچک»، تحلیلگر اروپایی – مرکز همکاری، تخصص و هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا، به خبرگزاری رویترز گفت که برای هر سازمان، اجرای قانونی که منابع را به هر جرمی تخصیص دهد، غیر ممکن است.
Autonomous NEXT ، یک شرکت تحقیقاتی مالی است که با قربانیان کلاهبرداری‌های رمزنگاری همکاری می‌‌کند. بر اساس تخمین‌های اعلام شده از سوی این شرکت، حدود ۱٫۷ میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال، بین سال‌های ۲۰۱۲ و نیمه اول سال ۲۰۱۸ به سرقت رفته است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که امسال بیش از ۸۰۰ میلیون دلار به سرقت رفته است. در طول تحقیق مشخص گردید، تقریبا ۸۵٪ از جرم‌های واقع شده هرگز گزارش نشده است.

نرخ بازیابی ۲۰ درصد

به نقل از دیوید جوانز مدیرعامل شرکت CipherTrace کالیفرنیا در خبرگزاری رویترز تنها در حدود ۲۰ درصد ارزهای دیجیتالی سرقت شده بازیابی شده‌اند. مطابق پروتکل، اجرای قانون در چندین کشور مشمول و جمع آوری شواهد برای افتتاح یک پرونده معمولا زمان زیادی می‌برد و تا زمان انجام این کار، پول به طور کامل از بین رفته است. از سوی دیگر رقم پول در معرض خطر نیز باید بالا باشد تا تلاش‌ها را توجیه نماید.
علاوه بر این، هدف (هکرها) فقط مبادلات ارزهای دیجیتالی بزرگ هستند. در ماه آگوست، CCN گزارش داد که مایکل ترپین، کارآفرین و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال ایالات متحده، ۲۴ میلیون دلار ارز دیجیتال را از طریق کیف پول تلفن همراه خود از طریق سیم کارت هکرها از دست داده است، که باعث اعلام کیفرخواست ۲۲۴ میلیون دلاری علیه شرکت مخابراتی AT & T گردید که این شرکت مسئولیت خود را رد کرد.
تنها در طول هفته گذشته، یک سرمایه گذار ۲۴ ساله نروژی بیت کوینی در مدت کوتاهی پس از مبادله مبلغ زیادی ارز دیجیتال بصورت نقد کشته شد. طبق گزارش‌‌ها، احتمالا دلیل ارتکاب این قتل، نگهداری عایدات مبادله‌های مالی در آپارتمان شخصی وی بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location