video thumb

معرفی کیف پول‌های مونرو

هرروز شاهد افزایش محبوبیت مونرو در دنیای ارزهای دیجیتالی هستیم و این امر به دلیل حفاظت از حریم شخصی عالی مونرو است. به‌طوری‌که وب‌سایت رسمی مونرو از این ارز با عنوان «ارزی امن، شخصی و غیر قابل‌ردیابی» یاد می‌کند. در ادامه با معرفی کیف پول های مونرو با ارزجو همراه باشید .

درعین‌حال که ارزش مونرو در حال افزایش است، افراد بیشتری نیز به دنبال یافتن محلی امن برای ذخیره مونرو

«ترزور» (TREZOR) و «لجر» (Ledger) دو مورد از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری هستند که همچنان قابلیت پشتیبانی از مونرو رو ندارند، اما گزارش‌ها حاکی بر این است که لجر در آینده‌ای نزدیک این قابلیت را به کیف پول‌های خود اضافه خواهد کرد و ترزور نیز در نسخه دوم کیف پول سخت‌افزاری خود مونرو را پشتیبانی خواهد کرد.

کیف پول تحت وب مونرو

MyMonero تنها wallet تحت وب این ارز دیجیتالی است که توسط «ریچارد اسپاگنی» ایجاد و اداره می‌شود. اسپاگنی خود، از توسعه‌دهندگان اصلی مونرو است.

این کیف پول نیز مانند انواع مشابه خود کار می‌کند و با ایجاد یک حساب کاربری می‌توانید به سرمایه خود دسترسی پیدا کنید. MyMonero تنها با رمزگذاری کلیدهای شما آنها را ذخیره می‌نماید و هیچ‌گونه دسترسی به حساب‌های شما نخواهد داشت.

کیف پول دسکتاپی مونرو

تنها و بهترین کیف پول مبتنی بر دسکتاپ مونرو نیز، کلاینت رسمی آن است و می‌توان آن را از وب‌سایت رسمی مونرو دانلود نمود.

آموزش تصویری ساخت کیف پول در Mymonero

مرحله اول : با مرورگر خود به آدرس mymonero.com مراجعه کنید و روی Create An Account کلید کنید

 

کیف پول های مونرو
کیف پول های مونرو

مرحله دو : در پایین صفحه بعد کلید خصوصی اکانت ساخته شده به شما نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که فقط با این کلید خصوصی قادر به ورود در اکانتتان خواهید بود. کلید خصوصی را در محلی امن یادداشت یا کپی کنید و به هیچ عنوان در اختیار کسی قرارندهید. در کادر مربوطه کلید خصوصی خود را وارد کنید و روی I’ve Written down… کلید کنید.

 

کیف پول های مونرو
کیف پول های مونرو

حالا وارد کیف پولتان شدید و می توانید آدرس خود را برای دریافت مونرو مشاهده کنید.

 

کیف پول های مونرو
کیف پول های مونرو

سؤالات متداول

چرا گزینه‌های پیش روی مونرو به این اندازه محدودند؟

درواقع جوابی برای این سؤال وجود ندارد! مونرو یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی بازار است و در حال حاضر جزو ده ارز بازار ازلحاظ ارزشی به‌حساب می‌آید.

انتظار می‌رود که پشتیبانی از مونرو به‌زودی آغاز شود و شاهد عرضه اپلیکیشن های مبتنی بر آی او اس و اندروید برای این ارز دیجیتالی، همگام با توسعه و رشد این ارز امنیت محور باشیم.

پس در نبود کیف پول‌های سخت‌افزاری برای مونرو، چگونه از امنیت سرمایه‌های خود اطمینان حاصل کنیم؟

با استفاده از وب‌سایت moneroaddress.org می‌توانید یک کیف پول کاغذی مطمئن برای خود ایجاد کنید. تنها به یاد داشته باشید که استفاده از این وب‌سایت نیازمند کمی مهارت در مورد استفاده از ارزهای دیجیتالی است چراکه به‌راحتی می‌توان در استفاده از آن دچار سردرگمی و مشکل شد.