سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نحوه فعال سازی کیف پول Bitcoin Cash در سایت Blockchain.info

انشعاب سخت کیف پول

نکته: دلیل اینکه بعد از هر فورک به شما مقدار جدیدی از ارز جدید نیز تعلق می گیرد، به دلیل یکسان بودن آدرس های تراکنش ها در ارز جدید انشعاب شده و ارزی که از آن انشعاب شده است، می باشد. از آنجا که موجودی یک کیف پول در شبکه بلاکچین از تراکنش های انجام شده توسط آدرس های آن محاسبه می شود، به دلیل یکسان بودن آدرس های ارز جدید انشعاب شده و ارز قدیمی، تراکنش ها و موجودی های آنها نیز یکسان خواهد بود.

نحوه استفاده از پشتیبانی کیف پول Blockchain.info برای بیتکوین کش (BCH)

به تازگی وب سایت Blockchain.info نیز با اضافه کردن قابلیت جدیدی در کیف پول های خود، اقدام به پشتیبانی از Bitcoin Cash کرده است و اگر شما دقیقا در لحظه انجام این فورک (انشعاب) در کیف پول خود بیتکوین داشته اید، حال می توانید به راحتی به Bitcoin Cash های خود دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست تا به بخش Settings (تنظیمات) حساب خود رفته، سپس وارد زیر بخش General شده و سپس در پایین صفحه بر روی دکمه Show Bitcoin Cash Balance کلیک نمایید.

با کلیک بر روی این دکمه پیغام زیر ظاهر می شود، که توصیه می کنیم به دقت آن را مطالعه کرده و پس از مطالعه آن بر روی دکمه See Bitcoin Cash Balance در پایین آن کلیک نمایید. با کلیک بر روی این دکمه حتی اگر شما چند کیف پول بیتکوین در حساب خود تعریف کرده بودید و همه آنها در هنگام انجام این انشعاب موجودی داشتند، به ازای تمامی آنها به شما بیتکوین کش تعلق می گیرد.

البته توجه داشته باشید که موجودی بیتکوین کش های شما تنها از طریق بخش General در Settings قابل مشاهده می باشند، ولی می توانید آنها را ارسال و دریافت کرده و یا آنها را مستقیما به بیتکوین و یا اتریوم تبدیل کنید.

مصرف بیتکوین کش شما هیچ تاثیری در مقدار بیتکوین های کیف پول شما ندارد و این دو کاملا از یکدیگر مستقل هستند. توجه: اگر شما در لحظه انجام این فورک

کیف پول بیتکوین کش سایت Blockchain.info، یک کیف پول واقعی بیتکوین کش نبوده و پیشنهاد ما این است که کاربران موجودی بیتکوین کش خود را از این کیف پول به کیف پول های مخصوص Bitcoin Cash منتفل کنند.

اگر به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید می توانید برای سرمایه گذاری و خرید و فروش این ارزها به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location