video thumb

بانک کره ای Shinhan برای نگهداری از رمزارز های شما خدمات می دهد

این روزها ارائه خدمات حفاظت ونگهداری از رمز ارز باب شده است. به گزارش ارزجو اخیرا Coinbase پیشنهادی را برای سرمایه گذاران نهادی در این زمینه ارائه کرده است. پس از آن نوبت کره جنوبی است تا با پیشگام شدن گذاری بانک Shinhan ، امنیت دارایی های دیجیتال خود را تامین کند. به عنوان یکی از بزرگترین موسسات مالی کشور، بانک Shinhan پیشگام پذیرش جریان اصلی بیتکوین کره جنوبی می باشد. همچنین این امر خبر خوبی برای مشتریانی است که تمایل به سرمایه گذاری در رمزارز را داشته ، ولی رغبتی به قبول مسئولیت مراقبت از آن را ندارند.

قدیمی ترین بانک کره (Shinhan) محافظ بیتکوین شماست

از زمان شکل گیری این بانک در سال ۱۸۹۷ که در آن زمان با نام  Hanseong  تاسیس شد، بانک Shinhan رشد خود را در جهت تبدیل به یک ابر بانک آغاز کرد. سال ۲۰۱۶ مجموع دارایی های این بانک ۱۹۲ میلیارد دلار آمریکا بود و بر اساس گزارشات، در همان زمان بیش از ۱۳٫۰۰۰ کارمند داشت. بر اساس خبر وبسایت کره ای Naver، بانک Shinhan آمادگی دارد به عنوان یک سرویس جدید سپرده پول مجازی، صندوقی برای دارندگان رمزارز که به پذیره نویسی آزمایشی بانک دعوت می شوند، باز کند.

این بانک در اوایل سال جاری شروع به کار بر روی این سرویس نمود و به زودی آماده راه اندازی آن خواهد شد. هدف آنها ارائه خدمات سپرده برای “پول مجازی” –بیتکوین و سایر رمزارزها

خدماتی بدون کارمزد

برای جذب مشتریان جهت ورود به این سرویس، بانک Shinhan در ابتدا هیچ هزینه ای برای سپرده ها و ذخیره سازی طلب نکرده و تنها مبلغ کمی را پس از خروج مشتری از این سرویس دریافت می کند. این بانک یک سرور آزمایشی را برای نشان دادن نحوه عملکرد این سرویس تهیه کرده که پیش از انتشار نسخه نهایی، توسط یک نرم افزار کاربردی موبایلی شامل یک پیشخوان، مشاهده آمار و اطلاعات سپرده امکان پذیر باشد. با افشای اطلاعات شخصی ۳۰٫۰۰۰ مشتری صرافی بزرگ Bithumb کره در ماه ژوئن، مطمئنا اشتیاق فراوانی برای یک ابزار جایگزین ذخیره دارایی های دیجیتال وجود دارد.

برای صاحبان بیتکوینی که به دلیل ترس از امکان از دست دادن یا قرار دادن آنها در محل اشتباه (یا حتی باج خواهی برای بازگرداندن آن) نمی خواهند مسئولیت کلیدهای ذخیره سازی را بپذیرند، یک سرویس نگهداری – به ویژه حمایت و پشتیبانی شده توسط یک موسسه مالی نیرومند – به نظر محل امنی است. البته بدیهی است که چنین خدماتی از این جهت آغاز می گردند که شواهد جدی در مورد آغاز پذیرش بیتکوین توسط بخش بانکی مشاهده می شود.

در زمان پیدایش بلاک بیتکوین استخراج