video thumb

مسدود شدن حساب Bittrex بسیاری از کاربران ایرانی را نگران کرده است!

مسدود شدن حساب Bittrex بسیاری از کاربران ایرانی را نگران کرده است!

طی ۴۸ ساعت گذشته، بسیاری از کاربران ایرانی وب سایت Bittrex

اطلاعات حساب مسدود شده!

دلایلی که باعث بسته شدن حساب کاربری می شوند:

  • شما درخواست بسته شدن حساب کاربری خود را نموده اید.
  • برای تایید حساب خود از اطلاعات شخصی استفاده کرده باشید که قبلا برای احراز هویت در همین جا استفاده شده است.
  • ما به هک شدن حساب شما مشکوک شده ایم و برای امنیت شما، آن را غیر فعال کرده ایم.
  • از حساب شما در فعالیت های غیر مجاز در معاملات استفاده شده است.
  • شما قوانین استفاده از Bittrex را نقض کرده باشید.

1 مسدود شدن حساب Bittrex بسیاری از کاربران ایرانی را نگران کرده است!

سپس، شما را به صفحه ای هدایت می کند که در آن ضمن تکرار این اطلاعات، بیان می کند که بسته به علت مسدود شدن حساب کاربری، ممکن است ظرف ۴۸ ساعت بتوانید کنترل آن را مجددا در دست بگیرید و دوباره حسابتان فعال شود. برای این کار، دارا بودن شرایط زیر ذکر شده است:

  • در حساب خود کمتر از ۵ BTC داشته باشید.
  • حساب کاربری ساده (Basic) یا ارتقا یافته (Enhanced) داشته باشید.
  • خودتان اقدام به غیر فعال سازی حساب خود کرده باشید.

در این صورت یک لینک برای بازیابی حساب شما وجود دارد که می توانید بر روی آن کلیک کنید. در صورت عدم موفقیت، یک لینک دیگر، شما را به صفحه ی پشتیبانی سایت هدایت می کند و می توانید درخواستی برای آن تنظیم و ارسال کنید. پس از ارسال تیکت، ایمیلی دریافت خواهید کرد که تایید ارسال درخواست شما را نشان می دهد. همچنین، پس از چند ساعت ممکن است به ایمیل شما به صورت زیر پاسخ داده شود:

سلام!

بنا به دلایل امنیتی حساب شما قفل شده است و برای فعال شدن مجدد آن دست کم ۲۴ زمان لازم است. اگر حساب خود را تایید نکرده اید، لطفا وارد شوید و برای فعال سازی مجدد آن، مراحل تایید خواسته شده را انجام دهید. برای شروع، به این لینک کلیک کنید.

برای حساب های با ارزش معادل بیش از ۱۰۰۰ دلار، اطلاعات هویتی بیشتری مورد نیاز است. یک “کارت شناسایی دولتی” (به طوری که نوشته های آن قابل خواندن باشد) و همچنین “یک تکه کاغذ” که روی آن عبارت “Bittrex و تاریخ امروز” نوشته شده نگه دارید و یک عکس سلفی بگیرید. دقت کنید که هر سه مورد خواسته شده (خود شما، کارت شناسایی و کاغذ همراه با نوشته ذکر شده) در این سلفی وجود داشته باشد. فایل های با فرمت غیر از عکس (pdf، doc، zip یا حتی لینک) پذیرفته نخواهند شد.

برای تسهیل و تسریع شدن پشتیبانی در خصوص تایید حساب، لطفا حساب خود را به حالت ارتقا یافته (Enhanced Verification)، تغییر دهید. پس از حداقل ۲۴ ساعت، ما درخواست شما را بررسی خواهیم کرد و فعال سازی حساب شما را انجام خواهیم داد. با این حال، در برخی شرایط ممکن است اطلاعات بیشتری از شما خواسته شود.

با تشکر

تیم پشتیبانی بیترکس

2 مسدود شدن حساب Bittrex بسیاری از کاربران ایرانی را نگران کرده است!



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Image