video thumb

افزایش تعداد آدرس های جدید بیت کوین در میان رشد FOMO

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بیت کوین هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. داده های Glassnode نشان می دهد که با توجه به اینکه بیت کوین در تاریخ ۱۸ نوامبر یک رکورد جدید ثبت کرد، افراد بیشتری در سراسر جهان شروع به سرمایه گذاری بر روی بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان کرده اند.

Glassnode، ارائه دهنده اصلی داده های تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، یک افزایش عمده در تعداد آدرس های جدید بیت کوین را در ۱۸ نوامبر به ثبت رسانده است.

طبق گزاش Glassnode، تعداد آدرس های جدید بیت کوین ثبت شده در هر ساعت برای اولین بار از ژانویه ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۵۰۰۰ آدرس رسیده است. این اوج در آدرس های جدید بیت کوین هنوز هم از اوج ثبت شده در ژانویه ۲۰۱۸، زمانی که تعداد آدرس های جدید بیت کوین در هر ساعت در آن ماه به ۲۵۰۰۰ رسید، بسیار دور است.

تعداد آدرس های جدید بیت کوین در یک دوره ۲۴ ساعته با بیش از ۶۰۰۰۰۰ آدرس در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ به بالاترین حد خود رسیده است.

افزایش آدرس های جدید بیت کوین نشان می دهد که مردم در سراسر جهان به طور فزاینده ای در حال سرمایه گذاری بر روی این دارایی هستند که در میان یک بازار گاوی بزرگ به بیت کوین روی می آورند. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بیت کوین امسال تقریباً ۴۰۰٪ رشد داشته و از زیر ۴،۰۰۰ دلار در ماه ژانویه ۲۰۲۰ به بیش از ۱۸،۰۰۰ دلار در ۱۸ نوامبر رسیده است.

این رشد روزافزون منجر به رشد ترس از دست سرمایه شده و سرعت پذیرش این ارز دیجیتال را در طی سه سال گذشته افزایش داده است. سطح فعلی پذیرش هنوز هم ظاهرا کم است. طبق گفته چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس، نرخ پذیرش فعلی این ارز دیجیتال ۰٫۱٪ است، به این معنی که از هر ۱۰۰۰ نفر فقط یک نفر مالک این ارز دیجیتال می باشد.