سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت بیت کوین هلندی به دستور بانک مرکزی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای را اعمال می‌کند

در حال حاضر بانک مرکزی هلند که در اروپا منحصر به فرد است، اکنون به صرافی های بیت کوین نیاز دارد تا ثابت کند که کاربران آنها در واقع آدرس های برداشت خود را کنترل می کنند.

Bitconic، صرافی بیت کوین (BTC) مستقر در هلند، به کاربران خود اطلاع داده است که برای ادامه استفاده از خدمات این پلتفرم، باید یک امر جدید را رعایت کنند. این تغییر به دنبال الزامات جدید بانک مرکزی هلند رخ داده است که در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده و عنوان می کند که:

“ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال باید بررسی کنند که آیا مشتریان و سهامداران ذینفع (UBO) در لیست تحریم های هلندی یا اروپایی قرار دارند یا خیر و نتایج را به DNB گزارش دهند. بررسی های مبتنی بر ریسک مجاز نیستند، انطباق نیز به این معنی است که موسسات باید نقل و انتقالات پرداخت ها را بررسی کنند. “

Bitonic به مشتریان خود اطلاع داده است که اکنون باید جزئیات بیشتری از جمله نوع کیف پول مورد استفاده خود را ارائه دهند. آنها همچنین باید تأیید کنند که آنها کنترل کننده “قانونی” آدرس بیت کوینی هستند که برای برداشت از بیت کوین ارائه می دهندیه خیر. به منظور انجام این کار، آنها باید یک عکس از کیف پول خود بارگذاری کنند یا پیامی را امضا کنند.

تمام این اقداماتی که Bitonic از مشتریان می خواهد تا انجام دهند، آزار دهنده هستند و تأكید می كنند كه آنها خوشمان با این اقدامات موافق نیستند. آرون ون ویدرم (Aaron van Wirdum)، یک روزنامه نگار در زمینه ارز دیجیتال در توییتر خود یادآوری کرد که موارد مورد نیاز این شرکت از شرکت های ارز دیجیتال در سایر کشورهای اروپایی بسیار بیشتر است:

همانطور که توسط بانک مرکزی هلند اعمال شده است (DNB_NL)، صرافی های بیت کوین در هلند اکنون باید از مشتریان خود بخواهند “ثابت کنند” که واقعاً آدرس برداشت خود را کنترل می کنند یا نه در صورتی که هیچ کشور اروپایی دیگری به این امر نیاز ندارد.

در آوریل سال جاری، وزارت دارایی هلند، به عنوان بخشی از اجرای پنجمین دستورالعمل مبارزه با پولشویی اتحادیه اروپا یا AMLD5، بانک مرکزی هلند را موظف کرد تا صنعت ارزهای دیجیتال این کشور را رصد کند. اما مکارشناسان عنوان می کنند که:

“این الزامات خیلی بیشتر از آن چیزی است که در AMLD5 آمده است. این روش نظارتی غیرمعمول است. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location