سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دالیو : اگر دولت‌ها دارایی ‌های دیجیتال را تهدیدی برای ارزهای فیات ببینند، آنها را غیرقانونی اعلام می‌کنند

در موضوعی در توییتر، دالیو اظهار داشت که وی بر این باور است که بیت کوین (BTC) به دلیل نوسانات آن نه یک وسیله موثر برای مبادله و نه ذخیره ارزش است. وی همچنین ادعا کرد که اگر دولت ها احساس کنند که دارایی های دیجیتال به تهدیدی برای ارزهای فیات تبدیل می شوند، می توانند آنها را غیرقانونی اعلام کنند. او سایرین را دعوت کرد تا نظرات خود را در این مورد ارائه دهند.

دالیو اظهار داشت: “من نمی توانم تصور كنم كه بانك های مرکزی، سرمایه گذاران نهادی بزرگ، کسب و کارها یا شركت های چندملیتی از [بیت کوین] استفاده كنند.” “اگر من در این موارد اشتباه می کنم، دوست دارم اشتباه خود را اصلاح کنم.”

اظهارات دالیو در پی افزایش قیمت بیت کوین و در حالی بود که این دارایی دیجیتال در کمتر از ۲۴ ساعت از ۱۷،۵۰۰ دلار گذشته است. انتشار این اخبار منجر به این امر شد که بسیاری از همکاران در این صنعت دیدگاه های خود را با این میلیاردر در میان بگذارند.

به عنوان مثال، ماتی گرینسپن عنوان کرد: “بیایید این گونه فرض کنیم که بیت کوین پول است و هر چیز دیگری اعتبار است.”

ملتم دمیرورس (Meltem Demirors)، مدیر ارشد استراتژی CoinShares پاسخ عمیق تری در مورد چگونگی استفاده موثر از بیت کوین برای پرداخت ها ارائه داد و افزود “این یک فناوری ذخیره است.” زک پرینس (Zac Prince)، مدیرعامل BlockFi به هر یک از نکات دالیو پرداخت. وی همچنین به سرمایه گذاران نهادی که اخیراً بیت کوین را مورد پذیرش قرار داده اند نظیر جمله دارایی های دیجیتال فیدلیتی، اسکوئر، پل تودور جونز، بیل میلر و استنلی دراکن میلر اشاره کرد.

پنجشنبه گذشته، دالیو اظهار داشت که معتقد است اگر ارزهای دیجیتال رشد داشته باشند، دولت ها احتمالاً تلاش های خود را برای محدود کردن آنها افزایش خواهند داد. اظهارات وی زمانی بیان شد که قیمت بیت کوین تقریباً ۲۰۰۰ دلار کمتر از قیمت کنونی آن بود – ۱۵،۷۰۰ دلار در مقایسه با ۱۷،۷۳۲ دلار.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location