سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس، استخر استخراج اتریوم را با کارمزدهای ۰٫۵٪ راه‌اندازی می‌کند

کاربران بایننس اکنون می توانند از طریق استخر استخراج این صرافی، برای استخراج اتر و همچنین بیت کوین ثبت نام کنند. صرافی ارز دیجیتال بایننس پس از راه اندازی استخر استخراج بیت کوین (BTC) خود در ماه آوریل، اکنون یک استخر استخراج داخلی برای بزرگ ترین آلت کوین بازار از نظر ارزش بازار یعنی اتر (ETH) راه اندازی کرده است.

بایننس در تلاش است در ماه اول یعنی بین ۱۲ نوامبر و ۱۲ دسامبر تا ماینرها را با ارائه یک نظام بدون کارمزد جذب کند. پس از آن، کسانی که با استفاده از نرخ هش خود به استخر کمک می کنند، یک کمیسیون رقابتی ۰٫۵ درصدی برروی درآمد خود دریافت می کنند.

دستورالعمل بایننس برای تنظیم حساب یک استخر استخراج این است که شرکت کنندگان باید از پلتفرم ویندوز یا لینوکس، GPU (حافظه کارت گرافیک NVIDIA یا AMD حداقل ۴G)، ۵ گیگابایت حافظه مجازی برای هر GPU و نرم افزار استخراج مانند HiveOS یا Easy Miner استفاده کنند.

استخر استخراج اتریوم از سیستمی مشابه استخر موجود بیت کوین با نام FPPS یا Full Pay Per Shareاستفاده خواهد کرد. استخر بیت کوین بایننس همچنین ویژگی ای به نام استخر هوشمند را ارائه می دهد که به شرکت کنندگان امکان می دهد تا نرخ هش را به طور خودکار تغییر دهند تا یه کوین سودآورپشتیبانی شده را براساس الگوریتم SHA- 256 استخراج کنند که عبارتند از: بیت کوین (BTC) ، بیت کوین کش (BCH) یا Bitcoin SV (BSV). تسویه حساب هنوز در بیت کوین پرداخت می شود.

یک ردیاب توزیع استخر آنلاین برای استخرهای استخراج بیت کوین یعنی BTC.com ، نشان می دهد که استخر بایننس ۹٫۴٪ از کل هش بیت کوین در هفته گذشته را تشکیل داده است.

به نظر می رسد که تمرکز مرکزی همچنان برای کسانی که به غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال متعهد هستند، همچنان نگران کننده باشد. اطلاعات BTC.com نشان می دهد که بیش از ۵۰٪ از میزان هش بیت کوین در حال حاضر توسط چهار استخر استخراج می شود که عبارتند از:: F2Pool (18.5٪) ، Poolin (12.2٪) ، BTC.com (11.6٪) و AntPool (11.5٪).

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location