video thumb

پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال Taotao شرکت یاهو راه اندازی شد

یاهو ژاپن در آوریل سال ۲۰۱۸ از برنامه خود برای راه اندازی پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتال خود تحت نظارت آژانس خدمات مالی این کشور خبر داد.

اکنون یاهو از ارائه این پلتفرم با نام Taotao خبر داده که امکان مبادله ارزهایی چون اتریوم و بیت کوین را داشته و همچنین امکان مبادله لایت کوین، ریپل و «بیت کوین کش» را نیز دارد.

لازم به ذکر است شرکت آمریکایی یاهو پر بازدید ترین صفحات اینترنتی را در ژاپن داشته و اکنون سرویس‌هایی نظیر Roku، Yshoo Mail، Gyao، Geocities، Travel و خرید آنلاین را در این کشور ارائه می‌کند.

اما در خصوص پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال یاهو که در آغاز، Bitarg نام داشت نهایتا در فوریه گذشته نام آن به Taotao تغییر کرد و «شینیچیرو آراکاوا»، رئیس بخش Taotao یاهو در تاریخ ۳۰ ماه مه سال جاری، آغاز به کار این پلتفرم را اعلام کرده و گفت که استفاده کاربران از این پلتفرم تا ۳۰ روز رایگان خواهد بود.

در حال حاضر مبادله ارزهایی مانند اتریوم، ریپل، بیت کوین و لایت کوین بر روی این پلتفرم امکانپذیر است.

شعار رسمی Taotao نیز تحت عنوان عبارت «پول جدید، دنیای جدید» اعلام شده و آراکاوا مدعی شده که انجام معاملات بر روی این پلتفرم کاملا امن بوده و یاهو امنیت آن را تضمین می‌کند.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند از دو راه وب سایت Taotao و همچنین اپلیکیشن این شرکت نسبت به انجام مبالات مالی خود اقدام نمایند. اپلیکیشن یاد شده نیز برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکانپذیر است.