سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی بیترکس، کاربران آمریکایی خود را از خرید و فروش ۳۲ ارز دیجیتال منع خواهد کرد!

صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس (Bittrex) اعلام کرد که کاربران آمریکایی خود را از خرید و فروش ۳۲ ارز دیجیتال منع خواهد کرد. بیترکس با انتشار پستی بر روی بلاگ خود از انجام این اقدام خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، پس از ۲۱ ژوئن، معامله‌ گران آمریکایی قادر نخواهند بود که به تعداد زیادی از سکه‌ های لیست شده در این صرافی از جمله کیوتوم (QTUM)، استورج (STORJ) دسترسی داشته باشند.

این صرافی یادآور شد که کاربرانی آمریکایی ایمیلی دریافت خواهند کرد که در آن توضیحاتی در رابطه با فعالیت‌ هایی که مجازند با دارایی‌ های پیش‌تر ذکر شده انجام دهند، ارائه شده است. اختیارات ذکر شده توسط این صرافی شامل فروش این ارزها برای خرید دارایی‌ هایی که برای آن‌ها در دسترس است، لغو سفارشات و یا انتقال داراییشان از این صرافی می‌شود.

پس از این‌ که تغییرات اعمال شوند، مشتریان آمریکایی قادر به خرید و فروش سکه‌های انتخابی نخواهند بود و تمام سفارشات باز مربوط به دارایی‌ های عنوان شده، لغو خواهند شد. تعدادی قابلیت‌ محدود در رابطه با این دارایی‌ها همچنان برای معامله‌ گران آمریکایی همچنان در دسترس خواهد بود و سکه‌ها به پلتفرم بیترکس اینترنشنال (Bittrex International) منتقل می‌شوند. صرافی بیترکس در این باره عنوان کرده است:

مشتریان آمریکایی می‌توانند دارایی‌های مورد تحریم خود را برداشت کنند یا تا زمانی‌که بیترکس اینترنشنال از این سکه‌ها و یا توکن‌ها پشتیبانی می‌کند، این سکه‌ها را در کیف ‌پول بیترکس خود نگه دارند.

بیترکس اینترنشنال وابسته به بیترکس واقع در اروپا است که دقیقا توکن‌هایی را که تنها در پلتفرم بیترکس اینترنشنال به جز برای شهروندان آمریکایی در دسترس هستند، را لیست کرده است.

همانطور که کوین تلگراف در اواسط ماه مارس گزارش داد، بیترکس، عرضه اولیه‌ی صرافی خود که قرار بود بر روی بیترکس اینترنشنال میزبانی شود را لغو کرد.

همانطور که در هفته گذشته گزارش شد، صرافی غیر که توسط صرافی بزرگ و معتبر بایننس توسعه یافته است، دسترسی کاربران خود را در ۲۹ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا مسدود خواهد کرد.

همانطور که کوین تلگراف در این هفته گزارش داد، حجم معاملات بیت کوین در صرافی کوین ‌بیس در ۱۲ می به بالاترین میزان خود یعنی ۰۰۰٫۲۶۳ بیت کوین رسید؛ رقمی که از ۴ فوریه سال ۲۰۱۸ تاکنون مشاهده نشده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location