video thumb

نحوه‌ی خرید کیف‌پول ارزهای دیجیتال با استفاده از بیت‌کوین‌کش!

ذخیره سازی دارایی های دیجیتال در یک کیف پول سخت افزاری امن (HW)، بخش مهمی از حفاظت از ذخایر ارزهای دیجیتال شما در مقابل هکرها و سایر تهدیدات سایبری است. در این مقاله، با نحوه خرید یکی از این دستگاه ها برای خودتان با استفاده از بیت کوین کش آشنا می شوید.

خرید یک کیف پول سخت افزاری در فروشگاه Bitcoin.com

بخش سخت افزاری Bitcoin.com فروشگاه های مختلفی را برای خرید دستگاه های ذخیره سازی دارایی های دیجیتال فیزیکی مانند لجر نانو اس (Ledger Nano S) و کیپ کی (Keepkey) ارائه می دهد. در حال حاضر شما می توانید یک لجر نانو اس یا کیپ کی را فقط به قیمت ۵۷٫۵۰ دلار خریداری کنید و یک جفت از آنها را از همان تولیدکننده به قیمت ۱۰۸ دلار و یک بسته ۵ تایی کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس یا یک بسته ۵ تایی کیپ کی را فقط به قیمت ۲۵۵ دلار خریداری کنید.

این انتخاب همچنین شامل یک کیت Cryptotag به قیمت ۱۹۹ دلار و یک BC Vault به قیمت ۱۵۵ دلار است. کریپتوتگ (CRYPTOTAG) طراحی و تولید شده در هلند، اندوخته‌ی شما را با استفاده از یک صفحه تیتانیومی در برابر خطرات فیزیکی مانند آتش سوزی یا سیل محافظت می کنند. BC Vault یک نوع بسیار ایمن از کیف پول ارزهای دیجیتال است که کلید خصوصی شما را در یک وسیله‌ی سخت افزاری ایمن محافظت می کند. گفتنی است که BC Vault از از بیت کوین کش و بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می کند.

اگر شما نیاز دارید که بخشی از دارایی های دیجیتال خود را توسط یک شخص ثالث مثل یک صرافی نگه دارید، می توانید از یک کلید امنیتی فیزیکی استفاده کنید. این دستگاه هاس سخت افزاری یک بروزرسانی عمده برای روش های احراز هویت دو عاملی می باشد و برخی از کیف پول های سخت افزاری نیز از این ویژگی پشتیبانی می کنند، بنابراین، شما نیازی به خرید دستگاه مختلف ندارید.

اگر به دنبال خرید ابزارهای بیشتری با استفاده از بیت کوین کش هستید، می توانید بخش کارت های هدیه‌ی فروشگاه Bitcoin.com را بررسی کنید. این بخش، صدها کارت اعتباری را به خرده فروشان و سرویس های آنلاین ارائه می دهد، که شامل بخش هایی مانند بازی های الکترونیکی و دیجیتالی می شود.