video thumb

بانک اطلاعات و آمار جامع فعالیت ارزهای دیجیتال منتشر خواهد شد

پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال BitMEX طی پروژه ای مشترک با شرکت CryptoCompare اقدام به تولید آمار دقیق مبتنی بر زمان از فعالیت ارزهای دیجیتال بازار و رنکینگ آنها منتشر کنند.

بر اساس این گزارش، این بانک اطلاعاتی برای آگاه سازی سرمایه گذاران سازمانی و عمده طراحی شده و پس از تهیه شدن قرار است در اختیار شرکت CryptoCompare قرار داده شده تا به سرمایه گذاران منتقل شود.

اما این پایان کار نیست؛ اطلاعات تجمیع شده توسط دو شرکت در نهایت به شرکت نرم افزاری Refinitiv Eikon سپرده خواهد شد تا با وارد کردن آنها به محیط نرم افزاری، در اختیار کارشناسان حرفه ای بخش مالی بازار قرار داده تا بتوانند برای تحلیل بازار و رصد تحولات دقیق آن از این اطلاعات بهره مند شوند.

به اعتقاد BitMEX، راه اندازی این سیستم موجب افزایش چشمگیر شفافیت در بازار ارزهای دیجیتال و از مهمتر ایجاد اعتماد میان مشتریان خواهان ورود به این بازار جذاب خواهد شد که برآیند این دو نکته در نهایت منجر به افزایش میزان جذب مشتریان جدید بیشتر به سمت بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت CryptoCompare نیز پیشتر با قبول و انجام سفارش از سوی شرکت بزرگ «تامسون رویترز» جهت ارائه آمار کلی فعالیت های ۵۰ ارز دیجیتال بازار، اکنون به شرکتی خبره در جمع آوری و تحلیل اطلاعات بدل شده است.

به گفته چارلز هایتر، مدیر عامل CryptoCompare، اکنون بازار ارزهای دیجیتال به اندازه کافی منطقی و بالغ شده است تا بتواند سود مورد نیاز سرمایه گذاران عمده و سازمانی را تامین کرده و آنها را به سمت این بازار پر سود جذب کند.