video thumb

اعلام ممنوعیت استفاده از پلتفرم Bittrex برای شهروندان آمریکا

پایگاه مبادلات ارزهای دیجیتال Bittrex از اعمال ممنوعیت معامله ۳۲ ارز دیجیتال برای شهروندان آمریکا بر روی این پلتفرم خبر داد.

بر اساس بیانیه اعلام شده، تجار آمریکایی ارزهای دیجیتال از تاریخ ۲۱ ژوئن به دو ارز QTUM و STORJ دسترسی نخواهند داشت.

این شرکت همچنین اعلام کرده که دلیل این اقدام خود را با ارسال ایمیل به مشتریان آمریکایی خود توضیح خواهد داد. اما انجام عملیاتی که از سوی این پلتفرم برای شهروندان آمریکایی ممنوع اعلام شده، شامل مواردی چون خرید و فروش سرمایه‌های دیجیتال، ملغی کردن سفارش و جا به جایی سرمایه‌های خود از طریق این پلتفرم خواهد بود.

با این حساب، با اجرای این قانون جدید، شهروندان آمریکایی دیگر قادر به انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود بر روی پلتفرم Bittrex نخواهند بود و همچنین کلیه سفارش‌های مربوط به خرید ارز از سوی این شهروندان به پلتفرم، ملغی خواهد شد.

گفته می‌شود پلتفرم بیترکس اقدام به تاسیس زیر شاخه‌ای از خود به نام Bittrex International برای مشتریان بین المللی خود کرده که قرار است حساب‌ها و کیف پول‌های الکترونیکی کاربران آمریکایی خود را به این بخش منتقل کند.

Bittrex International شاخه‌ای از Bittrex است که مقر آن در اروپا بوده و مشتریان آن می‌توانند تنها تعداد معدودی از توکن‌ها و ارزهای قرار داده شده بر روی این پلتفرم را با یکدیگر معامله کنند.