سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افت شدید رتبه ارز دیجیتال EOS در جدول موسسه Weiss

موسسه تحقیقاتی آمریکایی Weiss از افت رنکینگ ارز دیجیتال EOS در پی آنچه این موسسه وجود مشکلات جدی و خطرناک در سیستم بلاک چینی این ارز دیجیتال و نزدیک شدن آن به سیستم متمرکز مالی خوانده خبر داد.

Weiss با انتشار این گزارش در صفحه توئیتر خود، مدعی شده که ارز دیجیتال EOS مشکلات متعدد مربوط به تمرکز گرایی در حوزه مالی داشته و اسناد ابتدایی این مشکلات در آخر هفته گذشته از سوی یکی از توسعه دهندگان نرم افزاری این ارز دیجیتال در اختیار Weiss قرار گرفته است.

این موسسه همچنین در پیام توئیتری دیگری اعلام کرد که ارز دیجیتال ADA توانایی خود را برای ارتقاء ثابت کرده و می‍تواند جای EOS را در جدول رنکینگ بگیرد.

این در حالیست که Weiss در ماه مارس سال جاری میلادی از توانایی ای او اس برای قرار گرفتن در کنار بزرگان بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و XRP ثابت کرده و به زودی در زمره ارزهای بزرگ بازار قرار خواهد گرفت.

EOS تا به امروز موفق شده تا با دریافت درجه A در فهرست رنکینگ ارزهای دیجیتال، اتریوم را به چالش جدی بکشد.

لازم به ذکر است وب سایت Block.one نیز در تاریخ اول ژوئن اعلام کرد که یک شبکه اجتماعی قصد دارد تا با به کار گیری ارز دیجیتال EOS نسبت به شفافیت مالی بیشتر مبادلات مالی انجام شده در این شبکه کمک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location