سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خودپردازهای بیت کوین از ونکوور کانادا جمع آوری می‌شوند

به گزارش وب سایت نکست وب، شهرداری شهر ونکوور کانادا در حال بررسی طرح جمع آوری دستگاه‌های خود پرداز بیت کوین در این شهر می‌باشند. گفته می‌شود دلیل این اقدام ونکوور، مبارزه با پولشویی اعلام شده است.

در همین راستا، «کندی استوآرت» شهردار ونکوور طرحی جامع برای اعمال ممنوعیت نصب و استفاده از دستگاه‌های یاد شده ارائه کرده است؛ دستگاه‌هایی که شمار آنها روز به روز در حال افزایش بوده و گفته می‌شود برای پولشویی از آنها استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منابع پلیس در کانادا، مجرمان پولشو می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها، بارها بیت کوین خریده و آن را به عنوان سپرده به دستگاه‌های مذکور بسپارند و حتی سود پول خود را از آنها دریافت نمایند.

گفته می‌شود تا کنون بیش از ۸۴۰ گزارش وقوع تخلف در خصوص تخلفات مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال به پلیس ونکوور گزارش شده است. در حالیکه قوانین مصوب شورای شهرهای ونکوور و ریچموند در حال بررسی و ایجاد آمادگی برای ممنوع اعلام کردن خود پردازهای بیت کوینی هستند، شورای شهر بریتیش کلمبیا اما هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده است.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وب سایت CoinATMRadar، در حال حاضر تعداد ۶۹۴ دستگاه خود پرداز بیت کوین در سراسر کانادا وجود دارد که از این تعداد، ۷۶ دستگاه در شهر ونکوور این کشور مستقر است.

لازم به ذکر است، ماه گذشته در اسپانیا دستکم ۸ نفر به اتهام پولشویی از طریق معامله ارزهای دیجیتال بازداشت شدند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location