سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اپلیکیشن انتقالات مالی ویژه iOS و اندروید به بازار آمد

پایگاه مبادلات ارزهای دیجیتال Bitsdaq با انتشار خبری مدعی شد که طی چهار ماه گذشته موفق به جذب بیش از دو میلیون مشتری جدید به شبکه شبکه خود شده است.

از سوی دیگر، این شرکت با اعلام خبر ارائه اپلیکیشن جدید مبادله مالی ارزهای دیجیتال خود مدعی شد که کاربران گوشی‌های اپل و اندرویدی‌ها می‌توانند همزمان از این اپلیکیشن استفاده کرده و البته امکانات دیگری همچون پس گرفتن سپرده‌ها نیز با استفاده از این اپلیکیشن‌ امکانپذیر خواهد بود. زبان رسمی اپلیکیشن مذکور انگلیسی بوده و البته کاربران امکان تنظیم زبان چینی را نیز برای آن خواهند داشت.

مدیران Bitsdaq  معتقدند با روند رو به رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است کاربران این دسته از ارزها با مشکلاتی نظیر کاهش ضریب امنیت پلتفرم‌های مبادلاتی، کاهش روان بودن کار با پلتفرم‌ها و همچنین تضعیف روند بین المللی سازی آنها مواجه شوند.

این شرکت آرزوی تبدیل شدن به بهترین پایگاه مبادله ارزهای دیجیتال در منطقه آسیا را داشته و از ویژگی‌هایی نظیر تجارت حاشیه‌ای، معاملات آتی، معاملات نقطه‌ای و مبادلات فوری بدون افشای هویت کاربران بهره می‌برد. Bitsdaq مدعی است که اکنون صدها هزار سکه دیجیتال برای مبادله را در پایگاه خود در اختیار دارد.

تیم پژوهش Bitsdaq مدعی شده که هم اکنون بیش از ۱۰۰ هزار گروه فعال کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتال به صورت فعالانه در شبکه تلگرام فعالیت دارند که این پلتفرم توانسته با جلوگیری از نفوذ آنها به شبکه این شرکت، محیطی کاملا امن برای کاربران فراهم کند.

Bitsdaq همچنین با اعلام آمارهای جدید خود اعلام کرده که وب سایت این کشور بیش از ۱۱٫۴ میلیون بازدید کننده در ماه دارد که با این حساب در رتبه سوم پس از دو رقیب جدی خود یعنی بایننس و «کوین بیس» قرار گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location