video thumb

نحوه‌ی استفاده از یک کلید امنیتی فیزیکی برای حفاظت از حساب شما!

اگر شما دارایی های خود را در یک پلت فرم رمزنگاری مانند یک صرافی متمرکز نگه می دارید، بسیار مهم است که مطمئن شوید که حساب هایتان تا حد امکان ایمن باشند. استفاده از یک کلید امنیتی فیزیکی می تواند تا حد زیادی به این مسئله و همچنین حفاظت از دیگر خدمات خصوصی مانند ایمیل و ذخیره سازی ابری کمک کند.

حساب های ارزهای دیجیتال خود را با استفاده از کلید فیزیکی امن نگه دارید

یک کلید امنیتی فیزیکی، یک قطعه سخت افزاری است که برای تأیید دسترسی شما به سرویس های آنلاین حساس استفاده می شود. این کلید امنیتی می تواند برای تأمین اعتبارات در صرافی های ارزهای دیجیتال از طریق احراز هویت دو عاملی استفاده شده و جایگزین روش های آسیب پذیرتر مانند دریافت کدهای تأیید از طریق SMS شود. این اقدام، خطر هک شدن حساب ها از طریق حملات سایبری مانند انتقال پهنای باند را کاهش می دهد، زیرا آنها نیاز به داشتن دستگاه واقعی دارند تا بتوانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

یکی از این ابزارهای امنیتی فیزیکی برای حساب های صرافی های ارز دیجیتال، Yubikey است که از میان صدها سرویس دیگر از پلتفرم هایی مانند بیت بی (Bitbay)، بیت فینکس (Bitfinex)، بیت مکس (Bitmex) و کراکن (Kraken) پشتیبانی می کند. Yubikey، یک خط از دستگاه های USB کوچک است که در رایانه شما قرار دارد و با تأیید یک دکمه، هویت شما را تأیید می کند. بسیاری از پلت‌فرم ها می توانند از طریق این ابزارها بکارگیری شوند و اخیرا صرافی کوین بیس اعلام کرده که به تدریج از این کلیدهای امنیتی دوعاملی برای کاربرانش استفاده می کند.