video thumb

چین در سال ۲۰۱۹ پیشرو بالاترین حجم معامله ارز دیجیتال تتر را در سراسر جهان کسب خواهد کرد

بر طبق یک تجزیه و تحلیل در روزهای گذشته، مشخص شده است که صرافی های ارز دیجیتال چینی ۶۰ درصد داد و ستد استیبل کوین تتر (USDT) را در سراسر جهان انجام می دهند.

ارزجو: بر اساس این گزارش، صرافی های چینی در سال ۲۰۱۹ با این حساب ۱۰ میلیارد دلار داد و ستد تتر (Tether)انجام داده اند. در مقابل صرافی ‌های آمریکایی تنها ۴۵۰ میلیون دلار داد و ستد تتر داشته‌اند. صرافی های بزرگی مانند بایننس (Binance) و بیت فینکس ) Bitfinex) نیز بقیه داد و ستد تتر را که حدود ۳۱ درصد می باشد به انجام می رسانند.

بعلاوه این تجزیه و تحلیل نتیجه می گیرد که آمار داد و ستد، گمراه کننده نیست. بر اساس این تحقیقات، مقدار ثابتی از ارسال و دریافت در چین انجام می‌شود. که این نشان دهنده انجام داد و ستد واقعی می باشد و فقط خروج سرمایه از این صرافی ‌های بزرگ را شامل نمی ‌شود.

همانطور که به تازگی توسط کوین تلگراف گزارش شده است، کمپانی خواهر تتر یعنی بیت فینکس اعلام کرده که برنامه هایی برای قرار دادن تتر بر روی شبکه لایتنینگ (Lighting) دارد که پروتکل پرداختی مخصوص انجام تعداد زیادی از تراکنش ها می باشد.

تتر همچنین اعلام کرده است که این استیل کوین بر روی بلاک چین ای او اس (EOS) نیز در دسترس خواهد بود. ژان لویی وندر ولد (Jean Louis Van der velde) مدیرعامل تتر اشاره کرده است که قرار گرفتن تتر بر روی بلاک چین ای او اس تا چه حد می تواند قدرت بلاک چینی این استیبل کوین را افزایش دهد. او در این مورد می‌گوید:

«ترکیب پتانسیل تتر و بلاک چین ای او اس، قدمی بلند به سوی همکاری بلاک چین هاست و ما در واقع در خط مقدم ایجاد پیشرفت و تغییرات جالب توجه قرار گرفته ایم که احساس عالی به ما می ‌دهد و باعث می شود به میزان بیشتری انگیزه پیدا کنیم تا بتوانیم فضای ارزهای دیجیتال را به تکامل برسانیم.»