سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه‌اندازی پروژه‌ی ارز دیجیتال فیس‌بوک از ماه جاری!

CNBC گزارش داد که فیس بوک، غول رسانه های اجتماعی که راه اندازی پروژه‌ی ارز دیجیتال خود را در این ماه اعلام کرده بود، عنوان کرد که کارکنان می توانند حقوق خود را از طریق این ارز دیجیتال دریافت کنند.

CNBC اعلام کرد که فیس بوک قصد دارد تا این ارز دیجیتال را به طرفین خارجی بسپارد تا اطمینان حاصل شود که این دارایی دیجیتال به طور کامل متمرکز نخواهد بود.

سازمان های شخص ثالث تا ۱۰ میلیون دلار بر روی شبکه برای توکن بومی فیس بوک پرداخت می کنند تا فرصت این را بیابند که برای تائید تراکنش ها به عنوان یک گره عمل کنند.

اطلاعات حاکی از این است که این استیبل کوین که به نظر می رسد به عنوان یک ابزار پرداخت در برنامه های واتس اپ، پیام رسان فیس بوک و اینستاگرام ادغام خواهد شد و از طریق دستگاه های خودپرداز فیزیکی نیز قابل دسترس خواهد بود.

ارز دیجیتال فیس بوک در طی چند ماه گذشته موضوع گمانه زنی بسیاری بوده بوده است، چراکه این شرکت اطلاعات کمی درباره‌ی این پروژه منتشر کرده است. در اوایل این هفته، فایننشیال تایمز گزارش داد که کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) در حال مذاکره با فیس بوک در مورد استیبل کوین آینده‌ی فیس بوک است.

در ماه می، فیس بوک گزارش داد که نام تجاری “Libra” را برای این پروژه برگزیده است. منابع آگاه با این موضوع ادعا کردند که فیس بوک در حال بکارگیری شرکت های مالی برای توسعه ارز دیجیتال خود بوده و نام این پروژه Libra است.

و در اواخر همان ماه نیز فیس بوک یک شرکت مالی جدید با نام Libra Networks LLC را در شرکت ثبت نام های تجاری در ژنو سوئیس به ثبت رساند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location