سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

WhalesTrader پلتفرمی تجاری که به کمک جوانان می‌آید

این روزها تعداد پلتفرم های مبادله ارزهای دیجیتال  به بیش از ده‌ها واحد می‌رسد. با این حال، WhalesTrader یکی از پر طرفدارترین پلت فرم‌های این بازار به حساب می‌آید. «گری اسپارک»، مدیر عامل این شرکت گفتگویی با وب سایت تخصصی ارزهای دیجیتال «نیوز بی تی سی» انجام داده که مشروح آن در ادامه آمده است:

سوال: برای شروع، ممکن است در مورد کار کلی WhalesTrader و شیوه کارکرد آن کمی توضیح دهید؟

پاسخ: کار WhalesTrader در حقیقت بازگرداندن قدرت به مردم یا همان ماهی‌ها است. این شرکت برای مدتهای مدید نبض بازار را در اختیار خود گرفته و این کار را به مدد الگوریتم های AI سیستم‌های ارزیابی کمی انجام داده است. در نتیجه، اگر نگاهی به فعالیت های تجار عادی بیندازید، آنها هیچ راهی برای مقابله با قدرت جذب وال‌ها (وال‌ها یا نهنگ‌ها در واژه شناسی بازار ارزهای دیجیتال به اشخاصی گفته می‌شود که با سرمایه هنگفت خود، جهت و سمت و سوی بازار را به سود خود تغییر می‌دهند) در  در بازار ندارند. برای حل این معضل، ما WhalesTrader را ابداع کرده‌ایم که ابزارهای متنوع و قدرتمندی را در اختیار تجار عادی و خرد برای مبارزه با تسلط وال‌ها بر بازار قرار می‌دهد که از این طریق، آنها می‌توانند به اندازه وال‌ها و یا حتی بیشتر از آنها در بازار نقش ایفا کنند.

سوال: تفاوت عمده شما با دیگر پلتفرم‌های موجود در بازار چیست؟

پاسخ: نخستین و مهمترین تفاوت این است که WhalesTrader کاملا مبتنی بر تجربیات کاربران خود عمل می‌کند. این پلتفرم در حقیقت توسط تجار و برای تجار طراحی و ساخته شده است. این پلتفرم نه تنها برای حل مشکلات یاد شده عمل می‌کند، بلکه ما از این طریق به صدای مشتریان خود گوش می‌دهیم تا ماشین هوشمند یاد گیرنده پلتفرم خود را با اطلاعات ارائه شده از سوی مشتریان به روز رسانی کرده و از این طریق بتوانیم تحرکات بازار را حدس بزنیم. به جز این، ما از ساز و کارهای دیگری نیز بهره می‌بریم که همین امر منجر شده تا بسیاری از پلتفرم‌های دیگر به فکر کپی کردن از روی ایده ما بیفتند.

سوال: لطفا کمی بیشتر در مورد ایده پشت WhalesTrader و اینکه چرا شما به دنبال انجام این ماموریت هستید توضیح دهید.

پاسخ: آزادی مالی رویای هر انسان بر روی این کره خاکی است. ما این را برای خود پیدا کرده‌ایم و به همین دلیل نیز اقدام به ابداع BlackWhale و WhalesExposed نمودیم و می‌خواهیم این ایده‌ها را با جامعه همراهان خود به اشتراک بگذاریم. چراکه به دنبال هیچ سود مادی از این ایده‌ها نیستیم. ممکن است شما بگویید چون ما علیه وال‌ها هستیم کمی ایدئولوژیک صحبت می‌کنیم. اما ما می‌خواهیم این ایده را با همه به اشتراک بگذاریم، با اینکه همه می‌خواهند اطلاعات خود را حفظ کرده و در اختیار کسی قرار ندهند.

سوال: چگونه می‌توان کار با WhalesTrader را شروع کرد؟

پاسخ: این کار بسیار ساده است. تنها کافی است تا یک حساب رایگان ایجاد کنید و با ابزارهای مختلفی که ما در وب سایتمان ارائه می دهیم آشنا شوید: http://www.whalestrader.com/academy. آموزش همه مسائل مربوطه در آکادمی ما رایگان بوده و تمامی مراحل کار با WhalesTrader را به سادگی به شما آموزش خواهیم داد.

سوال: اجازه دهید کمی در مورد تیم پشت WhalesTrader صحبت کنیم. کمی برای ما در مورد افراد پشت این پلتفرم توضیح دهید.

پاسخ: در ابتدا، ما تعدادی تاجر ارزهای دیجیتال بودیم که هیچ وقت پیش از شروع این کار یکدیگر را ملاقات نکرده بودیم. همه چیز از یک چت گروهی در تلگرام شروع شد و بحث به اینجا رسید که چقدر بازار تحت تاثیر وال‌ها و سرمایه داران قرار دارد. ما تصمیم گرفتیم تا برای حل این مشکل کاری کنیم و ابزارهایی برای مقابله با وال ها ایجاد کنیم. پس از اینکه در مورد کلیات ابزارها به نتیجه رسیدیم، تصمیم گرفتیم تا آنها را بین تمامی جامعه فعالان بازار ارزهای دیجیتال منتشر کنیم. پس از آن، ما اقدام به گشایش یک صندوق سرمایه گذاری و همینطور دفاتر مختلف برای آن در سرتاسر جهان کردیم.

سوال: آیا شما شراکت و همکاری خاصی با بخش هاو نهاهای دیگری دارید؟ می‌توانید در مورد این همکاری ها برای ما توضیح دهید؟

پاسخ: در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی ایجاد بهترین محصول در بازار است. ما به موضوع شراکت تنها پس از دستیابی به این مهم فکر خواهیم کرد.

سوال: آینده WhalesTrader را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پاسخ: ما به کار توسعه این پلتفرم ادامه خواهیم داد. همین حالا ده‌ها توسعه دهنده نرم افزاری در زمان واحد مشغول کار بر روی پلتفرم هستند. همانطور که ما متنوع تر میشویم، امیدواریم که روزی همه جوانانی که در جهان دسترسی به آموزش‌های مربوط به موضوعات مالی مناسب و یا دستیابی به آزادی مالی بر اساس خواست خود ندارند، بتوانند از WhalesTrader برای تبدیل شدن به تاجرانی موفق استفاده کرده و در شرایطی زندگی کنند که دیگر پول معنای چندانی برای آنها نداشته باشد. ما در WhalesTrader معتقدیم که پول هدف نیست، بلکه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف است. پس ما مسئولیت داریم تا به نسل جوان در سراسر جهان کمک کنیم تا از طریق در دست داشتن ابزارهای مناسب به رویایشان دست پیدا کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location